Wat heb je vandaag gekocht?

Een warmteblazer voor de badkamer. Prijs stond fout in het rek, dus aan 16,95 gekregen in plaats van 24. Allemaal goed. Ik begin dat lokaal winkelen nog leuk te vinden...

LG 65 inch c11la Oled tv...levering morgen...krijgt keigoeie reviews en is men eerste oled,in de winkel was ik alvast overtuigd,maar wel via het internet besteld omdat dat wat goedkoper was.

Mijn vorige motorjas (10+jaar in gebruik), van hetzelfde merk - maar niet type (dat leek mij de classic te zijn), heeft de rits het van begeven. En zonder jas rijden is niet echt geadviseerd... Nu even kijken of ik ergens in de geburen van Limburg een service kan vinden die de vorige jas kan repareren. Aangezien die voor de rest nog in goede staat is... en ik die dan als back-up kan gebruiken.

Maar met een korting van bijna 70% en een buff aan 1 cent. Is in ieder geval interessanter dan 500 - 1200€ te geven aan een nieuwe jas. En qua kwaliteit leek deze jas wel ok te zijn (en gore tex, dus sowieso al eerder van betere kwaliteit).

iemand die weet hoe je bv. iets kan laten leveren aan een land, bv. Nederland en dat het daarna doorgestuurd kan worden naar België? Zou om grafische kaart gaan.

Voor +- 100 euro aan planten gekocht.
Vorig jaar de fout gemaakt online planten te kopen "want veel goedkoper" maar die zijn ondertussen allemaal al tot compost vergaan... Dus de duurdere Aveve maar bezocht, toch een opmerkelijk verschil in kwaliteit (overlevingsdrang) tussen de planten die ik daar wel kocht en dewelke niet van daar komen.

Vorig jaar de fout gemaakt online planten te kopen "want veel goedkoper" maar die zijn ondertussen allemaal al tot compost vergaan... Dus de duurdere Aveve maar bezocht, toch een opmerkelijk verschil in kwaliteit (overlevingsdrang) tussen de planten die ik daar wel kocht en dewelke niet van daar komen.
Ik vind de Aveve altijd zo een leuke winkel, geeft echt zin om van alles te gaan doen. Die in Deerlijk is een frequente stop, altijd leuke deco dingen.

Vandaag gekocht: een serum van The Ordinary om het gezicht te resurfacen. Krijgt veel goede reviews, ben benieuwd. Het was dat of vragen of die mens van de straatwerkers eens met zijn pletwals over mijn façade kon gaan.

Ik vind de Aveve altijd zo een leuke winkel, geeft echt zin om van alles te gaan doen. Die in Deerlijk is een frequente stop, altijd leuke deco dingen.

Vandaag gekocht: een serum van The Ordinary om het gezicht te resurfacen. Krijgt veel goede reviews, ben benieuwd. Het was dat of vragen of die mens van de straatwerkers eens met zijn pletwals over mijn façade kon gaan.
Ik moet me idd altijd ferm inhouden om geen kar vol te smijten.
Met planten, met potten, met de allerschatigste konijntjes! 😭

De dochter neem ik liever niet meer mee, die wil elk honden- en kattenspeeltje observeren en vooral uitproberen! 😬

Aveve is nochtans ook niet de beste kwaliteit, om en eufemisme te gebruiken.

Goed plantgoed koop je bij een vaste plantenkweker of een boomkweker.

Dat is vaak nog goedkoper ook trouwens, maar vooral veel beter plantmateriaal. Ze bieden andere cultivars aan die gewoon veel beter en gezonder groeien, en de kwaliteit van het plantgoed is gewoon gigantisch veel beter.

En een vaste plantenkweker/boomkweker, dat is geen plantencentrum. Ik spreek over 'De Bock' om er maar eentje uit jouw regio te geven.

Aveve is nochtans ook niet de beste kwaliteit, om en eufemisme te gebruiken.

Goed plantgoed koop je bij een vaste plantenkweker of een boomkweker.

Dat is vaak nog goedkoper ook trouwens, maar vooral veel beter plantmateriaal. Ze bieden andere cultivars aan die gewoon veel beter en gezonder groeien, en de kwaliteit van het plantgoed is gewoon gigantisch veel beter.

En een vaste plantenkweker/boomkweker, dat is geen plantencentrum. Ik spreek over 'De Bock' om er maar eentje uit jouw regio te geven.
Nog NOOIT van gehoord! 😁 Thx voor de tip! En als ik Aveve al goed vind, wil dat veel zeggen over de kwaliteit van de online bestelling... 🙈

Nog NOOIT van gehoord! 😁 Thx voor de tip! En als ik Aveve al goed vind, wil dat veel zeggen over de kwaliteit van de online bestelling... 🙈
Heel veel van die planten in de handel zijn planten die geteeld zijn in weefselkweek. Dat zijn eigenlijk plofplantjes, geteeld in een labo met veel meststoffen geforceerd.

Ne nieuwe gsm :rolleyes: die dingen gaan echt maar twee jaar mee voor ze beginnen mankeren, 't is erom gedaan. En ik vertik het daarom dus ook om er ne zak geld aan uit te geven.
De vorige (ne huawei) begint te sukkelen met bereik, niet meer responsief, soms hoor ik een beltoon maar kan ik niet opnemen of afleggen,.. Afin, een miserie dus.
Nu een oneplus via mijn telenet abonnement, hopelijk trekt die het wat langer (een utopie, maar ne mens kan maar dromen éh)

Terug
Bovenaan