Green Mamba
Well-known member
Een warmteblazer voor de badkamer. Prijs stond fout in het rek, dus aan 16,95 gekregen in plaats van 24. Allemaal goed. Ik begin dat lokaal winkelen nog leuk te vinden...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnenspringen in een schoenmaker voor de rits!Nu even kijken of ik ergens in de geburen van Limburg een service kan vinden die de vorige jas kan repareren. Aangezien die voor de rest nog in goede staat is... en ik die dan als back-up kan gebruiken.
Ja, was ik ook al aan het denken. Maar ik heb een textiel motorpak en niet een lederen motorpak. Waardoor ik twijfelde of een naaishop (https://goudendraad.be/) niet een beter idee was. Maar ik moet een set schoenen toch nog binnendoen bij mijn schoenmaker dus ga ik er wel eerst achter horen voor ik bij zo een naaiatelier mijn licht ga opsteken.Binnenspringen in een schoenmaker voor de rits!
Ja, doorstuurservices, bijvoorbeeld via https://www.priparcel.eu/.iemand die weet hoe je bv. iets kan laten leveren aan een land, bv. Nederland en dat het daarna doorgestuurd kan worden naar België? Zou om grafische kaart gaan.
Ik vind de Aveve altijd zo een leuke winkel, geeft echt zin om van alles te gaan doen. Die in Deerlijk is een frequente stop, altijd leuke deco dingen.Voor +- 100 euro aan planten gekocht.
Vorig jaar de fout gemaakt online planten te kopen "want veel goedkoper" maar die zijn ondertussen allemaal al tot compost vergaan... Dus de duurdere Aveve maar bezocht, toch een opmerkelijk verschil in kwaliteit (overlevingsdrang) tussen de planten die ik daar wel kocht en dewelke niet van daar komen.
Ik moet me idd altijd ferm inhouden om geen kar vol te smijten.Ik vind de Aveve altijd zo een leuke winkel, geeft echt zin om van alles te gaan doen. Die in Deerlijk is een frequente stop, altijd leuke deco dingen.
Vandaag gekocht: een serum van The Ordinary om het gezicht te resurfacen. Krijgt veel goede reviews, ben benieuwd. Het was dat of vragen of die mens van de straatwerkers eens met zijn pletwals over mijn façade kon gaan.

Aveve is nochtans ook niet de beste kwaliteit, om en eufemisme te gebruiken.Voor +- 100 euro aan planten gekocht.
Vorig jaar de fout gemaakt online planten te kopen "want veel goedkoper" maar die zijn ondertussen allemaal al tot compost vergaan... Dus de duurdere Aveve maar bezocht, toch een opmerkelijk verschil in kwaliteit (overlevingsdrang) tussen de planten die ik daar wel kocht en dewelke niet van daar komen.
Nog NOOIT van gehoord!Aveve is nochtans ook niet de beste kwaliteit, om en eufemisme te gebruiken.
Goed plantgoed koop je bij een vaste plantenkweker of een boomkweker.
Dat is vaak nog goedkoper ook trouwens, maar vooral veel beter plantmateriaal. Ze bieden andere cultivars aan die gewoon veel beter en gezonder groeien, en de kwaliteit van het plantgoed is gewoon gigantisch veel beter.
En een vaste plantenkweker/boomkweker, dat is geen plantencentrum. Ik spreek over 'De Bock' om er maar eentje uit jouw regio te geven.
Thx voor de tip! En als ik Aveve al goed vind, wil dat veel zeggen over de kwaliteit van de online bestelling... 
Heel veel van die planten in de handel zijn planten die geteeld zijn in weefselkweek. Dat zijn eigenlijk plofplantjes, geteeld in een labo met veel meststoffen geforceerd.Nog NOOIT van gehoord!Thx voor de tip! En als ik Aveve al goed vind, wil dat veel zeggen over de kwaliteit van de online bestelling...
![]()
die dingen gaan echt maar twee jaar mee voor ze beginnen mankeren, 't is erom gedaan. En ik vertik het daarom dus ook om er ne zak geld aan uit te geven.