Wat heb je vandaag gekocht?

2 t-shirts en een blade runner onderzetter van dezelfde winkel

gP3opYa.jpg

pCtpwFz.jpg

Ik gebruik al +- 5j de app "calm" met geleide meditaties en sleep stories die ik frequent gebruik.
Kost me normaal tussen de 35 en 42 euro per jaar, maar heb ik er eigenlijk wel voor over.
Abonnement is terug vervallen en dacht eens te zoeken of ik er geen code voor kon vinden...
Net een gift card voor lifetime subscription aangeschaft voor 159.99 dollar. 💪

Je kan ook 7 dagen gratis proberen voor wie eens wil zien of het iets voor hem/haar is.
Is dat die app waarbij matthew maconaughey je in slaap babbelt?

Laatst bewerkt:
- stofzuiger
- handstofzuiger
- ethernet kabels
- kabelklevers (om via plafond ethernet en speakerkabel te trekken)
- the last of us part 1 (ps5) met de BG bol link
- kabelgoten
- akoestische foam
- corner foam
- elektrische plooifiets

om te zien hoeveel mijn pc setup verbruikt (wat rond de 150 is alsek nie aant gamen ben)

4 paar badslippers van verschillende merken. M'n Adilettes zijn aan vervanging toe.
Niet de meest ecologische keuze wegens 3 paar terugsturen maar ik wou eens iets anders dan de Adidassen.

Nieuwe schooltas voor Kind 1, via Redbubble. Hij heeft een vrij specifieke smaak dus moet ik naar de custom print gevallen. Twee potjes play-doh, kraspapier, stickervellen en een boek voor de wachtdoos van Kind 2 (in mijn tijd was wachten op school óf met een boek uit de klasbib óf op de speelplaats met de mousse bal waar beten uit waren).

Warhammer 8th edition rulebook
Orcs & Goblins 8th edition armybook
Toevallig nieuw gevonden in een "plaatselijke" winkel, niet slecht voor dingen die al dik 7j out-of-print zijn.

Gisteren eindelijk de Tamiya 1/16 RC KV-2 Full Option kit gekocht. Dit wordt een beest van een tank.
Tamiya_56030_RC_Panzer_KV-2_Full_Optio.jpg

Enige issue is dat ik nog een Tamiya 1/16 RC TIGER 1 Full Option kit hier heb staan. Al sinds 2008. Oops. :unsure:

Mijn verdediging is tweevoudig! Als ik het nu niet koop, dan gaat 'ie niet meer verkrijgbaar zijn (uit productie, net als eerdere tanks zoals de Sherman die nu 2-3K kost). De prijzen stijgen ook al (normaal +-700, nu vaak al 800+). Plus, als ik twee tanks heb kan ik samen met mijn (ongeboren :unsure: ) zoontje rijden.

Gisteren eindelijk de Tamiya 1/16 RC KV-2 Full Option kit gekocht. Dit wordt een beest van een tank.
Tamiya_56030_RC_Panzer_KV-2_Full_Optio.jpg

Enige issue is dat ik nog een Tamiya 1/16 RC TIGER 1 Full Option kit hier heb staan. Al sinds 2008. Oops. :unsure:

Mijn verdediging is tweevoudig! Als ik het nu niet koop, dan gaat 'ie niet meer verkrijgbaar zijn (uit productie, net als eerdere tanks zoals de Sherman die nu 2-3K kost). De prijzen stijgen ook al (normaal +-700, nu vaak al 800+). Plus, als ik twee tanks heb kan ik samen met mijn (ongeboren :unsure: ) zoontje rijden.
cyka blyat!

Daar kunt ge de gazon van uw buren mee kapotrijden.

Terug
Bovenaan