515
Well-known member
Dan hoop ik dat er op die stokskes ook vlees zat?Stokskes voor op de BBQ en zo'n Turks plat broodsimpel maar het moet nie meer zijn straks
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan hoop ik dat er op die stokskes ook vlees zat?Stokskes voor op de BBQ en zo'n Turks plat broodsimpel maar het moet nie meer zijn straks
Typisch een BG uitspraak, alsof iedereen dit zich kan permitterenDan hoop ik dat er op die stokskes ook vlees zat?
In een andere topic iets zien voorbij komen van hondenvlees uit Mexico. Mss een idee om het lokale asiel een beetje te ontlasten.Typisch een BG uitspraak, alsof iedereen dit zich kan permitteren

Is dat die app waarbij matthew maconaughey je in slaap babbelt?Ik gebruik al +- 5j de app "calm" met geleide meditaties en sleep stories die ik frequent gebruik.
Kost me normaal tussen de 35 en 42 euro per jaar, maar heb ik er eigenlijk wel voor over.
Abonnement is terug vervallen en dacht eens te zoeken of ik er geen code voor kon vinden...
Net een gift card voor lifetime subscription aangeschaft voor 159.99 dollar.
![]()
Gift a Lifetime of Calm
Make someone’s day by gifting them a lifetime subscription to Calm Premium. Spread the joys of better sleep, health, and peace of mindwww.calm.com
Je kan ook 7 dagen gratis proberen voor wie eens wil zien of het iets voor hem/haar is.
Yes!Is dat die app waarbij matthew maconaughey je in slaap babbelt?

) zoontje rijden.cyka blyat!Gisteren eindelijk de Tamiya 1/16 RC KV-2 Full Option kit gekocht. Dit wordt een beest van een tank.
![]()
Enige issue is dat ik nog een Tamiya 1/16 RC TIGER 1 Full Option kit hier heb staan. Al sinds 2008. Oops.
Mijn verdediging is tweevoudig! Als ik het nu niet koop, dan gaat 'ie niet meer verkrijgbaar zijn (uit productie, net als eerdere tanks zoals de Sherman die nu 2-3K kost). De prijzen stijgen ook al (normaal +-700, nu vaak al 800+). Plus, als ik twee tanks heb kan ik samen met mijn (ongeboren) zoontje rijden.