Wat heb je vandaag gekocht?

Retour ticket naar Kiruna, Zweden. Binnenlandse vluchten in scandinavie zijn echt pijnlijk duur.

Brico promo, ligstoelen voor buiten aan €39/stuk. Ze zijn heel comfortabel, kunt niet missen voor die prijs.
origin.jpeg

Op mijn leeftijd van 51 jaar mijn eerste smartphone/gsm gekocht.En het is nog niet eens voor te bellen,maar muziek te luisteren.Een Samsung galaxy A13.
Er zijn er niet veel met 3.5 mm aansluiting.

Nieuwe luchtontvochtiger aangezien de huidige kapot is gegaan :(
Maar meteen voor een nieuwe gaan aangezien we onze kleren er normaal mee drogen

Koelmat XL voor honden, maar dan voor mij. Volgens een lifehack het ding voor een goede nachtrust met de temperaturen van volgende week.

Koelmat XL voor honden, maar dan voor mij. Volgens een lifehack het ding voor een goede nachtrust met de temperaturen van volgende week.
OMG , ik heb net in een ander topic geschreven dat ik zo'n mat had gekocht met dezelfde intentie.

Een stuk of 7 composiet vensterbanken voor binnen.
Kleur 1 was een 484€ voor in totaal 1.36 m2
Kleur 2, identiek zelfde materiaal maar net iets anders van kleur, 1380€ 🤨

Op de vraag waarom die 2de kleur duurder was aangezien het net het identieke materiaal was kwam het antwoord: Das omdat die minder gekozen wordt. Euh ja ? Hoe zou t komen ?

Linkje? Ik ben ook naar een op zoek (voorlopig effectief voor de hond maar we zien wel :p )
Voor de hond zou het niet zo goed zijn, niet voor de functionaliteit, dat zou perfect werken. Maar wel door het feit dat die honden hun nagels de levensduur van zo'n koelmat serieus negatief impacteren.

denon x3700h versterker kunnen kopen voor 600 euro ipv 1300€ bij krefel. geen idee of het een prijsfout was of niet maar ik ben tevreden. is ondertussen van de website :D

Terug
Bovenaan