Wa zijt ge nu met nen halve literEen controversiële aankoop maar: een waterfles.
![]()
moesten ze da nu eens maken in 2 liter..Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wa zijt ge nu met nen halve literEen controversiële aankoop maar: een waterfles.
![]()
moesten ze da nu eens maken in 2 liter..Ik vind zo'n halve liter of liter perfect voor op m'n bureau. Dan kan ik de waterhoeveelheid die ik inneem wat bijhouden.Wa zijt ge nu met nen halve litermoesten ze da nu eens maken in 2 liter..
Dat kan je toch ook met een 2L fles?Ik vind zo'n halve liter of liter perfect voor op m'n bureau. Dan kan ik de waterhoeveelheid die ik inneem wat bijhouden.
Ik wil geen waterfles van 2 liter van en naar kantoor meesleuren. Dan liever op het werk een paar tripjes extra doen om bij te vullen.Dat kan je toch ook met een 2L fles?
Das omdat ge de kans hebt om bij te vullen op het werk, ik heb die niet. Ik doe meestal 2x 1.5 liter per dag mee naar het werk.Ik wil geen waterfles van 2 liter van en naar kantoor meesleuren. Dan liever op het werk een paar tripjes extra doen om bij te vullen.
Tripjes doe je maar in uwe vrije tijd. Op uw werk zijt ge om te presteren.Ik wil geen waterfles van 2 liter van en naar kantoor meesleuren. Dan liever op het werk een paar tripjes extra doen om bij te vullen.

Tell me more…aangezien ik gisteren tegen de avond aan als een pandabeer rondliep.![]()
Een foto zegt meer dan 1000 woordenTell me more…
Een foto zegt meer dan 1000 woorden
Zeker van ? Iemand moet de pottekes terug fatsoenlijk dichtdoen.Een 99-delige set van Play-Doh-potjes. Iemand gaat hier plezier hebben en ik ga het niet zijn.

Én de kleuren terug scheiden!Zeker van ? Iemand moet de pottekes terug fatsoenlijk dichtdoen.![]()