Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*98 voor een grasmaaier?een jerrycan 98. Denk dat ik een kluis ga huren in de bank om hem te bewaren, en telkens gaan halen als ik de grasmaaier wil bijtanken![]()
*98 voor een grasmaaier?
Ik wist het antwoord al maar wou het toch maar nog eens bevestigd zienDa's hier wel BG hé gast.

Maar de zelfstandigen hebben het zo moeilijk meneer!ik tank altijd 98 met de auto en moto en zo valt da dus ni op op mijn tankkaart dat ik mijn gras afrij met bedrijfsbrandstof.
*98 voor een grasmaaier?
Mijn buurman doet mechaniek (alles met een motor!) en na het laatste onderhoud van mijn grasmachine zei die dat je best 98 tankt omdat die motoren vaak niet supergoed omgaan met die 95 E10.Da's hier wel BG hé gast.
Als ge naar Duitsland gaat om te shoppen kunt ge ook 102 meebrengen.ik tank altijd 98 met de auto en moto en zo valt da dus ni op op mijn tankkaart dat ik mijn gras afrij met bedrijfsbrandstof.

Als ge naar Duitsland gaat om te shoppen kunt ge ook 102 meebrengen.
Dan gaat ge het es zien gaan
Mijn werkt op stroom! Van het net! (nie van zonnepanelen)![]()
Aahja vergeten. Op BG heeft iedereen een robot die het gras voor hem doetmijne robot ook hoor, maar om de zoveel tijd moet ik wel nog es de grasmaaier erbij halen voor de kanten.

Ik heb nochtans gisteren nog het gras met het machine afgedaan.Aahja vergeten. Op BG heeft iedereen een robot die het gras voor hem doet
![]()
Aahja vergeten. Op BG heeft iedereen een robot die het gras voor hem doet
![]()

Niet iedereen, ik heb een man die dat doet!Aahja vergeten. Op BG heeft iedereen een robot die het gras voor hem doet
![]()
Ahja, een zo een massagetoestel![]()
Hopelijk gedaan met spanningshoofdpijnen na het tenissen/padellen.