Wat heb je vandaag gekocht?

Ik kan de correcte thread hier niet meteen voor terugvinden, maar ik ben op zoek naar goede en goedkope opbergboxen van verschillende formaten. Stapelbaar en liefst zo recht/boxy mogelijk binnenin, zonder curves of inkeepingen oid. Iemand een suggestie?

Een magnetroneierkoker. Wat een zalige uitvinding. Je doet een beetje water in de koker, prikt een gaatje in het ei, doet het ei in de koker en dan 2 minuten op 900W en je hebt een zachtgekookt eitje. Sinds ik dat in huis heb eet ik 2 eitjes per dag :coolbrows:.

Kabelhouders, strips en bakje voor under-desk kabelmanagement
10m UTP cat6 kabel
CPU-standaard om mijn PC van de grond te halen
Nieuwe stekkerdoos en overspanningsbeveiliging
Magneethouders voor de rookdetectors
Nieuwe pantoffels
Koptelefoonhouder
Alesis Elevate 5
The Dragon Quest Book

Nu nog tijd vinden om de accentmuur te verven en ik kan eindelijk mijn bureau installeren :sarcastic:

Heb dezelfde maar ben daar eigenlijk niet zo tevreden van. De vijs boven komt continu los, en het mechanisme raakt vaak "vast".
Ik heb er hier 4 staan. De grote set en de middelmaat set. Die schroef komt bij allen losser naarmate je draait.
Hier stel je toch gewoon de maalgraad mee in , nee ?

Enkele used 360 games via Game Mania zijn 5 voor 20 actie om de bibliotheek wat aan te vullen:

Lost Odyssey
Final Fantasy XIII
Max Payne 3
Vanquish
Front Mission Evolved

En World of Final Fantasy LE PS4

Een slijpsteen om te leren hoe ik zelf mijn koksmes scherp kan houden.

En een goedkoop koksmes om op te oefenen zodat ik niet meteen mijn "goed" mes naar de vaantjes help :unsure:

Een magnetroneierkoker. Wat een zalige uitvinding. Je doet een beetje water in de koker, prikt een gaatje in het ei, doet het ei in de koker en dan 2 minuten op 900W en je hebt een zachtgekookt eitje. Sinds ik dat in huis heb eet ik 2 eitjes per dag :coolbrows:.

Heb die ook 😎👍

Oral-B PRO 3 elektrische tandenborstel
10 extra koppen
een resem interdentale borstels
Perio-aid

Eens bij de orthodontist lang geweest

Een zak schepsnoep van de Kruidvat.
En dan voornamelijk van die snoepkes die al wat verhard zijn en waar ge dus lekker lang op kunt kauwen. :drool:

Terug
Bovenaan