Green Mamba
Well-known member
Die zou ik onder garantie terugsturen dan.Heb dezelfde maar ben daar eigenlijk niet zo tevreden van. De vijs boven komt continu los, en het mechanisme raakt vaak "vast".
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zou ik onder garantie terugsturen dan.Heb dezelfde maar ben daar eigenlijk niet zo tevreden van. De vijs boven komt continu los, en het mechanisme raakt vaak "vast".
Idem hier, 1 van de meest overschatte merken.Heb dezelfde maar ben daar eigenlijk niet zo tevreden van. De vijs boven komt continu los, en het mechanisme raakt vaak "vast".
.

Ik heb er hier 4 staan. De grote set en de middelmaat set. Die schroef komt bij allen losser naarmate je draait.Heb dezelfde maar ben daar eigenlijk niet zo tevreden van. De vijs boven komt continu los, en het mechanisme raakt vaak "vast".

Heb die ookEen magnetroneierkoker. Wat een zalige uitvinding. Je doet een beetje water in de koker, prikt een gaatje in het ei, doet het ei in de koker en dan 2 minuten op 900W en je hebt een zachtgekookt eitje. Sinds ik dat in huis heb eet ik 2 eitjes per dag.
![]()
AFECTO® Magnetron Eierkoker - Eierkoker - Eierkoker Magnetron - voor 1 ei | bol
AFECTO® Magnetron Eierkoker - Eierkoker - Eierkoker Magnetron - voor 1 ei. Snel en gemakkelijk harde of zachte eieren koken in de...www.bol.com

10 extra koppen aan 1 kop om de 3 maand ofzo. Kom je weer even toe.Oral-B PRO 3 elektrische tandenborstel
10 extra koppen
een resem interdentale borstels
Perio-aid
Eens bij de orthodontist lang geweest