Wat heb je vandaag gekocht?

Aap-lamp
C01-AF2-BB-5777-48-E5-92-C8-4862-F420-DC26.jpg
ik hoop dat er bij die aaplamp dan ook een aapje/appje zit om de lamp aan te doen?

Een verzwaringsdeken van 13kg via den Bol.com. Kon ik ineens die referal via hier eens gebruiken. Ben eens benieuwd of dat nu werkelijk zoveel beter slaapt. Morgen eens testen als het toekomt.

1200x991.jpg

Omdat de dochter haar speelgoed maar blijft toenemen (en ik vandaag nog 4 gezelschapspelen bij heb gekocht voor haar) toch maar een extra dressior besteld. :unsure:

Een verzwaringsdeken van 13kg via den Bol.com. Kon ik ineens die referal via hier eens gebruiken. Ben eens benieuwd of dat nu werkelijk zoveel beter slaapt. Morgen eens testen als het toekomt.

1200x991.jpg

Hier ideaal voor middagdutje. Maar ik ben een enorme wroeter in bed. Dan is dat wel lastig. Want ik word iets te wakker elke keer in le omdraai waardoor het langer duurt tegen ik terug inslaap.

Laat zeker iets weten. Ik speelde een tijd geleden met het idee van zoiets te kopen.
Ik heb het nu een nacht gebruikt, dus ik kan er nog niet zoveel over zeggen. De fabrikant geeft namelijk aan om het twee weken te proberen.

1 - Het is een gedoe om in de overtrek te krijgen, bij het andere deken. Het deken zelf lijkt ons op zichzelf wat te licht qua warmte om in de winter te gebruiken.
2 - De eerste nacht is de vriendin er met spierpijn uitgekomen, bij mij viel dat wel mee.

We wachten op dit moment dus nog even af en als de pijn aan blijft houden, sturen we het terug. Mogelijks ook al om het gedoe met het deken in de overtrek. te steken. Ook blijft door het gewicht dit niet altijd goed in de overtrek. Daar zijn nu wel speciale overtrekken voor, maar dat is dan ook weer aan een kost natuurlijk.

Voor mij is het fantastisch. Heb er 1 van 9 kilo en t zorgt ervoor dat ik juist veel minder woel en vaster slaap.
Ik leg het gewoon zo bovenop mijn dons of laken.

Voor mij is het fantastisch. Heb er 1 van 9 kilo en t zorgt ervoor dat ik juist veel minder woel en vaster slaap.
Ik leg het gewoon zo bovenop mijn dons of laken.
Ik steek het er voorlopig in omwille van hygiëne en dergelijke. Dit wordt ook aangeraden door de fabrikant. Als ik het er bovenop zou eggen, zouden er al wel een hoop problemen van de baan zijn.

Terug
Bovenaan