ugar
Well-known member
ik hoop dat er bij die aaplamp dan ook een aapje/appje zit om de lamp aan te doen?Aap-lamp
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik hoop dat er bij die aaplamp dan ook een aapje/appje zit om de lamp aan te doen?Aap-lamp
![]()
Het is de lamp die hij vast heeft, die arm kan je bewegen.ik hoop dat er bij die aaplamp dan ook een aapje/appje zit om de lamp aan te doen?
Harambe?Aap-lamp
Een switchbot.
onze chauffageketel valt heel uitzonderlijk uit wanneer de wind uit de verkeerde richt blaast. Die switchbot gaat om 03h00 's nachts even op de reset knop drukkenWaar ga je dat voor gebruiken ?
Laat zeker iets weten. Ik speelde een tijd geleden met het idee van zoiets te kopen.Een verzwaringsdeken van 13kg via den Bol.com. Kon ik ineens die referal via hier eens gebruiken. Ben eens benieuwd of dat nu werkelijk zoveel beter slaapt. Morgen eens testen als het toekomt.
![]()
Een verzwaringsdeken van 13kg via den Bol.com. Kon ik ineens die referal via hier eens gebruiken. Ben eens benieuwd of dat nu werkelijk zoveel beter slaapt. Morgen eens testen als het toekomt.
![]()
Ik heb het nu een nacht gebruikt, dus ik kan er nog niet zoveel over zeggen. De fabrikant geeft namelijk aan om het twee weken te proberen.Laat zeker iets weten. Ik speelde een tijd geleden met het idee van zoiets te kopen.
Goed punt. Deze ochtend ben ik alleszins niet als een waterrat uit mijn bed gezwierd. Dat lijkt dus goed mee te vallen.Niet dat ik er nood aan heb, maar laat dat genoeg lucht door? Of ga je je daarin kapotzweten?
Ik steek het er voorlopig in omwille van hygiëne en dergelijke. Dit wordt ook aangeraden door de fabrikant. Als ik het er bovenop zou eggen, zouden er al wel een hoop problemen van de baan zijn.Voor mij is het fantastisch. Heb er 1 van 9 kilo en t zorgt ervoor dat ik juist veel minder woel en vaster slaap.
Ik leg het gewoon zo bovenop mijn dons of laken.