Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duur eten bij mij dan, ik kook op gasallez ja, wat is 40 euro tegenwoordig nog? 18 seconden verwarming op gas?

Duur eten bij mij dan, ik kook op gas![]()

Inductie moet niet echt onder doen voor gas e. Maar zou het wel niet meer kunnen missen koken op gas, de vrouw ook niet ( is kok van opleiding )Maar gij zijt nen echten hé!!
ik ben zo nen amateur op inductie![]()
Enige probleem met al van die toestellen: waar blijf je ze zetten / opbergen é...

K zie u al staan bij het loket Stedenbouw.
"voor wat is het precies?"
"Nen uitbouw voor mijne rijstkoker".
Pas wel op als je een zijraam plaatst dat het dan op de (mogelijke) uitbouw van jouw buren kan uitkijkenK zie u al staan bij het loket Stedenbouw.
"voor wat is het precies?"
"Nen uitbouw voor mijne rijstkoker".

Hier vorige week voor mijn vriendin een cuckoo rijstkoker aangekomen, laat kerstcadeau want waren heel lang out of stock op de officiële duitse site waar ze wel wat goedkoper zijn dan op een ander. Wel geweldig hoe fluffy de rijst er telkens zonder fout uit komt. Ze heeft er ook al dahl in gemaakt dus zeker ook handig voor completere (rijst)gerechten.Ne rijstkokermet warmhoud functie en voldoende groot reservoir. En 2 mandjes zodat je ook groenten en zo er mee kunt stomen.
't is wel gene cuckoo geworden, was es aan het rondkijken online maar de meeste waren 250-450 euro.. vond ik er toch wel een beetje over.
Ik mis de bakkerij die 10+j geleden of zo gestopt is in de geburen van mijn grootouders.
. Niet zeker of er ook nog slagroom opzat, te lang geleden. Maar lekker was het gegarandeerd. (en voor <1€...)ah en tegen dat ge er vijf van gebruikt hebt zijn ze allemaal plat. Been there, done that.Zo een kartonneke met 50 verschillende batterijkes