Wat heb je vandaag gekocht?

1193x1200.jpg

Deze werkt ook geweldig om rijst te koken.

sistema-1103-300x222.jpg

En deze om groenten te stomen.

Gekocht vandaag: cheapo 1TB SSD om oude pc wat meer schijfruimte te geven want 500gb is echt niets
/EDIT: en een SATA kabeltje want ik heb er hier geen meer liggen :unsure:

Laatst bewerkt:
Ne rijstkoker :) met warmhoud functie en voldoende groot reservoir. En 2 mandjes zodat je ook groenten en zo er mee kunt stomen.

't is wel gene cuckoo geworden, was es aan het rondkijken online maar de meeste waren 250-450 euro.. vond ik er toch wel een beetje over.
Hier vorige week voor mijn vriendin een cuckoo rijstkoker aangekomen, laat kerstcadeau want waren heel lang out of stock op de officiële duitse site waar ze wel wat goedkoper zijn dan op een ander. Wel geweldig hoe fluffy de rijst er telkens zonder fout uit komt. Ze heeft er ook al dahl in gemaakt dus zeker ook handig voor completere (rijst)gerechten.

Eerste keer Dunkin’, dammit dit smaakt naar meer.

Ik mis de bakkerij die 10+j geleden of zo gestopt is in de geburen van mijn grootouders.

Die had een donut die gevuld was met bananenpudding. Waarna de bovenkant dan nog afgewerkt was met een glacée met een bananen- en chocoladesmaak.
Dat was hemels :(. Niet zeker of er ook nog slagroom opzat, te lang geleden. Maar lekker was het gegarandeerd. (en voor <1€...)

Nergens meer tegengekomen...

Terug
Bovenaan