Coolguy
Well-known member
De mijne ookM’n favoriete stripreeks![]()

Onlangs is in twee delen de kortverhalen '46-... uitgegeven.
Deze waren hiervoor bij mijn weten enkel in de integraalalbums verschenen.
Ook de moeite!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mijne ookM’n favoriete stripreeks![]()

, 2 metingen is toch een minimum als controle Uw huis in onderpand gegeven?Polshorloge voor Valentijn, een Breitling, knap dinges.

Neen, schenking van grootmoeder. Laatste stukje schuld is afbetaald en omdat mijn man écht, echt wel veel gedaan heeft wou ik een mooie dankjewel zeggen. Het is een tweedehands, de prijs valt echt reuzengoed mee en ik heb met de rest een spaarboekje. Tis geen gigantisch spaarboekje maar het is een buffer waar ik blij mee ben.Uw huis in onderpand gegeven?![]()
De stevige korting heeft mij over de streep getrokken.
![]()
Vertuo Plus Deluxe - Black D | Koffiemachine | Nespresso
Met uw Vertuo Plus Deluxe koffiemachine geniet u met slechts een druk op de knop van de echte Nespresso-ervaring. Genieten was nog nooit zo eenvoudig.www.nespresso.com

God damn you...De Lego Creator Expert Nintendo, ik kijk er wel naar uit om te beginnen.
't Is eens iets anders dan met een barak rijden 
Buck Danny. In mijn jeugd verslonden en een voorliefde voor straaljagers aan overgehouden, misschien moet ik eens beginnen met een collectie.Buck Danny 58
Buck Danny Classic 8
En blijkbaar komt er 02/03 ook een Buck Danny Origin uit dus die ook maar besteld![]()

God says he’s a bit busy but he’ll see what he can do.God damn you...
200 euro armer.
On the plus side, de korting door de Fnac kaart was evenveel dan de kost van de Fnac kaart. Dus nu heb ik een Fnac kaart.
En iets om mijn toekomstig appartement mee te personaliseren.
binnen 10j ist ook een barak zuNadat zowel ik als mijn vriendin nog nooit een auto hadden jonger dan 10 jaar oud, hebben we ons gisteren ne gloednieuwe gekocht't Is eens iets anders dan met een barak rijden
![]()

True, maar 't is niet zoals nu een auto kopen en een jaar later 1/3e van de aankoop ophoesten omdat de koppeling af schietbinnen 10j ist ook een barak zu![]()

God says he’s a bit busy but he’ll see what he can do.
Ik vond het er een leuke set uitzien en ik ben al tien jaar niet meer in de Fnac geweest?

Ik ga moeten opletten wat ik hier zeg als uw impulsen zo snel gaan.Da is zeker ne leuke set, waar ik het bestaan niet van afwist, en dus nu geimpulse-buyed heb![]()
ge weet da niet eh, der kan evengoed een productiefout in de distributieriem zitten waardoor em knapt en ge een nieuwe motor moogt instekenTrue, maar 't is niet zoals nu een auto kopen en een jaar later 1/3e van de aankoop ophoesten omdat de koppeling af schiet![]()

JA TIS GOED JONGge weet da niet eh, der kan evengoed een productiefout in de distributieriem zitten waardoor em knapt en ge een nieuwe motor moogt insteken![]()