Wat heb je vandaag gekocht?

Waarschijnlijk iets gekocht dat niemand op het forum heeft en waarbij heel wat wenkbrauwen zullen gefronst worden
Trouwens ook meteen aan onze secretaresse en de CEO gevraagd of ze even voorover konden bukken of op handen en voeten gaan zitten zodat ik hem even kon testen :), 2 metingen is toch een minimum als controle

Discriminatie is niet aan mij besteed

Uw huis in onderpand gegeven? :unsure:
Neen, schenking van grootmoeder. Laatste stukje schuld is afbetaald en omdat mijn man écht, echt wel veel gedaan heeft wou ik een mooie dankjewel zeggen. Het is een tweedehands, de prijs valt echt reuzengoed mee en ik heb met de rest een spaarboekje. Tis geen gigantisch spaarboekje maar het is een buffer waar ik blij mee ben.

De Lego Creator Expert Nintendo, ik kijk er wel naar uit om te beginnen.
God damn you...
200 euro armer.

On the plus side, de korting door de Fnac kaart was evenveel dan de kost van de Fnac kaart. Dus nu heb ik een Fnac kaart.
En iets om mijn toekomstig appartement mee te personaliseren.

Nadat zowel ik als mijn vriendin nog nooit een auto hadden jonger dan 10 jaar oud, hebben we ons gisteren ne gloednieuwe gekocht :D 't Is eens iets anders dan met een barak rijden :love:

God damn you...
200 euro armer.

On the plus side, de korting door de Fnac kaart was evenveel dan de kost van de Fnac kaart. Dus nu heb ik een Fnac kaart.
En iets om mijn toekomstig appartement mee te personaliseren.
God says he’s a bit busy but he’ll see what he can do.

Ik vond het er een leuke set uitzien en ik ben al tien jaar niet meer in de Fnac geweest?

God says he’s a bit busy but he’ll see what he can do.

Ik vond het er een leuke set uitzien en ik ben al tien jaar niet meer in de Fnac geweest?

Da is zeker ne leuke set, waar ik het bestaan niet van afwist, en dus nu geimpulse-buyed heb :crazy:

Da is zeker ne leuke set, waar ik het bestaan niet van afwist, en dus nu geimpulse-buyed heb :crazy:
Ik ga moeten opletten wat ik hier zeg als uw impulsen zo snel gaan.
Maar er zal vast wel een ‘ik was een flinke Pana’ gelegenheid zijn om jezelf dat cadeau te doen. Anders snel een paar bomma’s het zebrapad oversjezen.

Terug
Bovenaan