Wat heb je vandaag gekocht?

30 scampi
Gaat smaken straks met 12 teentjes look en ne kilo melkerijboter.
Ik heb al medelijden met m'n collega's morgen. Not. :biglaugh:

Nee :laugh:

Maar omdat die stomme aannemer van de buren tegengewerkt heeft zijn mijn 12 paletten stenen niet op de betonplateau geraakt en kan ik nu alles naar achter dragen met de hand. En met gewone kruiwagen kan ik er maar 4 per keer stapelen wegens lang en breed formaat. Dus een platte kruiwagen nodig.

De kettingen zijn voor bij te hebben in de kerstvakantie in oostenrijk
Amai dien aannemer heeft u wel goe liggen 🥵

Amai dien aannemer heeft u wel goe liggen 🥵
Ja he .

Ma bon, is wa extra fitness he. En minder puzzelwerk omdat het wel redelijk wa paletten zijn, moest da allemaal al op dr plateau staan zou het met stellingen en zo ni goe uitkomen. Elk nadeel heb ze voordeel zeker?

The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition voor PS4, want ik heb er nog niet genoeg versies op verschillende platformen van.
't was aan halve prijs, dus ik heb een excuus.

Battlefield 2042 op bol dankzij het deals topic hier.

Heb wel de steel case moeten kopen want de gewone was binnen het half uur al uitverkocht :wallbash: Nu met nog een bon van 10€ en korting van het werk is 30€ nog geen geld natuurlijk.

Den aldi hier in de buurt had eindelijk nog wat flessen Ronco di Sassi Riserva liggen. Meteen 12 ingeslaan voor de feestdagen 🥳

slightly off topic, 2 gezelschapspellen gekocht voor mijn zus haar 2 kindjes voor hun verjaardag.

ik stond in de FUN winkel, waar ze die hadden, maar daar ter plaatse net even op BOL.COM gekeken , en diezelfde 2 games waren respectievelijk 6 en 8 euro goedkoper, gratis geleverd.
sorry maar ik heb ze dan ook op bol besteld. morgen in mijn bus.

ergens voel ik me wat schuldig, koop locaal en zo, maar uiteindelijk is het toch niet de bedoeling dat je zelf verlies maakt?

(la cucaracha, en het betoverende doolhof)

Dit weekend trouwens nog zoiets. Screenprotector en hoesje voor m'n gsm. In locaal winkeltje in Brugge 20 euro hoesje en 15 euro Screenprotector.

Op bol. Com 11 euro voor beiden. Vandaag toegekomen.
Sorry winkeliers gooien hun eigen ruiten in..

Dit weekend trouwens nog zoiets. Screenprotector en hoesje voor m'n gsm. In locaal winkeltje in Brugge 20 euro hoesje en 15 euro Screenprotector.

Op bol. Com 11 euro voor beiden. Vandaag toegekomen.
Sorry winkeliers gooien hun eigen ruiten in..
Is geen faire vergelijking hé.

Dat winkeltje krijgt niet de kortingen van Bol. Daarnaast zit jij te winkelen in de infrastructuur van hen. Infrastructuur die ook geld kost.

Is geen faire vergelijking hé.

Dat winkeltje krijgt niet de kortingen van Bol. Daarnaast zit jij te winkelen in de infrastructuur van hen. Infrastructuur die ook geld kost.
Ja en dan.....?

Dus moet ik dan zeggen, AH ik heb hier rond gewandeld dus kom ik betaal met plezier een slordige 15 a 20 euro extra😂

Ja en dan.....?

Dus moet ik dan zeggen, AH ik heb hier rond gewandeld dus kom ik betaal met plezier een slordige 15 a 20 euro extra😂
Ik snap u punt, maar als ge ooit nog ergens gaat willen rondwandelen om het te bekijken voor ge het op Bol bestelt ga je toch die lokale winkeliers wat moeten steunen af en toe. Soit, tis een moeilijke oefening ze, ik heb het er ook moeilijk mee.

Ja en dan.....?

Jij moet niets. Maar het is toch perfect verstaanbaar dat iemand die zijn infrastructuur, elektriciteitskost, loon,... moet terugverdienen dat dit dan altijd duurder is dan zo een bol of amazon of...

Maar je moet dan ook niet verwonderd zijn dat de lokale werkgelegenheid niet echt ideaal is of dat in de toekomst dergelijke mogelijkheden volledig uit de markt geconcurreerd zijn.

Jij moet niets. Maar het is toch perfect verstaanbaar dat iemand die zijn infrastructuur, elektriciteitskost, loon,... moet terugverdienen dat dit dan altijd duurder is dan zo een bol of amazon of...

Maar je moet dan ook niet verwonderd zijn dat de lokale werkgelegenheid niet echt ideaal is of dat in de toekomst dergelijke mogelijkheden volledig uit de markt geconcurreerd zijn.
Die miezerige telefoon accessoire shops wat ben je daar nu nog mee. Er komen maandelijks x aantal nieuwe telefoons uit elk met apart scherm laders hoesjes niets is compatibel.....

Dus het moet al een klein wonder zijn dat ze uw typenhebben. In mijn geval Huawei p smart van 2018.ja lag al 3 jaar in m'n baas z'n kast nieuw in verpakking eer ik die in bezit nam.

Veel beter dat je zoiets dan ook via een grootwarenhuis website a la bol zoekt. Dan ben je zeker dat ze dat type hebben.

Ahmed was dan nog Nie vriendelijk ook. Om 18.25 ging zijn lichten uit en deur op slot terwijl we nog binnen waren! 5 min voor sluiting uur dus. Heb zelf moeten die sleutel terug open draaien om buiten te kunnen. Ongelofelijk.

Edit mod: ongepast stuk weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die miezerige telefoon accessoire shops wat ben je daar nu nog mee. Er komen maandelijks x aantal nieuwe telefoons uit elk met apart scherm laders hoesjes niets is compatibel.....

Dus het moet al een klein wonder zijn dat ze uw typenhebben. In mijn geval Huawei p smart van 2018.ja lag al 3 jaar in m'n baas z'n kast nieuw in verpakking eer ik die in bezit nam.

Veel beter dat je zoiets dan ook via een grootwarenhuis website a la bol zoekt. Dan ben je zeker dat ze dat type hebben.

Ahmed was dan nog Nie vriendelijk ook. Om 18.25 ging zijn lichten uit en deur op slot terwijl we nog binnen waren! 5 min voor sluiting uur dus. Heb zelf moeten die sleutel terug open draaien om buiten te kunnen. Ongelofelijk.

Van dat laatste geloof ik echt niets van he.

Van dat laatste geloof ik echt niets van he.
GA dan zelf eens? Steenstraat Brugge halfweg de straat. Dus tussen 18.20 en 18.25 gaan hé. Geen minuut later of die is al gesloten.

Maar dank je. Feit dat je het ongeloofwaardig vind, bewijst dat ik gelijk had om dit echt ongelofelijk klant onvriendelijk te vinden. Ronduit hallucinant zelfs.

Dat maakt toch de rekening niet van de consument? Het staat die winkel vrij om ook een webshop te openen.
Tuurlijk geef je daar nu niet om. Wanneer die consument echter begint te merken dat hij / zij geen werk kan vastkrijgen om daarmee te consumeren. Dan geeft die daar wel om.

Maar dat is dus het volledige principe achter lokaal consumeren. Dat is ervoor zorgen dat er vet aanwezig blijft over de volledige keten zodanig dat iedereen zijn graantje kan meepikken en iedereen er dus zijn centje aan kan verdienen.

Allez nu... wat zwans je nu weer. Uw probleem was initieel dat het voor u te duur was. Want ja dar geef je daar niet aan omdat je het via bol aan huis geleverd kunt hebben voor x euro goedkoper. En dan nu is het ineens dat je er niets meer vindt.

Ik vind dat gewoon wel interessant dat je gewoon ergens kunt binnengaan, vragen aan een vriendelijke mens of ze x of y hebben liggen. Dat die u zegt van kijk daar is het. Je probeert dat uit of dat effectief goed is, en dat je het dan gewoon onmiddellijk kunt meenemen. Ik vond dat vroeger gewoon een leuker gevoel dan het snelle en efficiënte maar onpersoonlijke klik en het is gekocht transactiesysteem.

En voor mijn part zouden ze onmiddellijk dat ganse e-commerce systeem mogen verbieden of zwaar belasten.

Wel naar de fysieke winkel gaan, klagen dat hij vroeg sluit en duur is en dan online bestellen want dat is makkelijk, die leveren aan huis ...
(Dat die duurder ging zijn kon je toch al weten? En AliExpress kan nog goedkoper (en trager) zijn 👍).

Terug
Bovenaan