Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai dien aannemer heeft u wel goe liggenNee
Maar omdat die stomme aannemer van de buren tegengewerkt heeft zijn mijn 12 paletten stenen niet op de betonplateau geraakt en kan ik nu alles naar achter dragen met de hand. En met gewone kruiwagen kan ik er maar 4 per keer stapelen wegens lang en breed formaat. Dus een platte kruiwagen nodig.
De kettingen zijn voor bij te hebben in de kerstvakantie in oostenrijk

Ja he .Amai dien aannemer heeft u wel goe liggen![]()
Is geen faire vergelijking hé.Dit weekend trouwens nog zoiets. Screenprotector en hoesje voor m'n gsm. In locaal winkeltje in Brugge 20 euro hoesje en 15 euro Screenprotector.
Op bol. Com 11 euro voor beiden. Vandaag toegekomen.
Sorry winkeliers gooien hun eigen ruiten in..
Ja en dan.....?Is geen faire vergelijking hé.
Dat winkeltje krijgt niet de kortingen van Bol. Daarnaast zit jij te winkelen in de infrastructuur van hen. Infrastructuur die ook geld kost.

Ik snap u punt, maar als ge ooit nog ergens gaat willen rondwandelen om het te bekijken voor ge het op Bol bestelt ga je toch die lokale winkeliers wat moeten steunen af en toe. Soit, tis een moeilijke oefening ze, ik heb het er ook moeilijk mee.Ja en dan.....?
Dus moet ik dan zeggen, AH ik heb hier rond gewandeld dus kom ik betaal met plezier een slordige 15 a 20 euro extra![]()
Jij moet niets. Maar het is toch perfect verstaanbaar dat iemand die zijn infrastructuur, elektriciteitskost, loon,... moet terugverdienen dat dit dan altijd duurder is dan zo een bol of amazon of...Ja en dan.....?
Dus moet ik dan zeggen, AH ik heb hier rond gewandeld dus kom ik betaal met plezier een slordige 15 a 20 euro extra![]()
Dat maakt toch de rekening niet van de consument? Het staat die winkel vrij om ook een webshop te openen.Is geen faire vergelijking hé.
Dat winkeltje krijgt niet de kortingen van Bol. Daarnaast zit jij te winkelen in de infrastructuur van hen. Infrastructuur die ook geld kost.
Die miezerige telefoon accessoire shops wat ben je daar nu nog mee. Er komen maandelijks x aantal nieuwe telefoons uit elk met apart scherm laders hoesjes niets is compatibel.....Jij moet niets. Maar het is toch perfect verstaanbaar dat iemand die zijn infrastructuur, elektriciteitskost, loon,... moet terugverdienen dat dit dan altijd duurder is dan zo een bol of amazon of...
Maar je moet dan ook niet verwonderd zijn dat de lokale werkgelegenheid niet echt ideaal is of dat in de toekomst dergelijke mogelijkheden volledig uit de markt geconcurreerd zijn.
Die miezerige telefoon accessoire shops wat ben je daar nu nog mee. Er komen maandelijks x aantal nieuwe telefoons uit elk met apart scherm laders hoesjes niets is compatibel.....
Dus het moet al een klein wonder zijn dat ze uw typenhebben. In mijn geval Huawei p smart van 2018.ja lag al 3 jaar in m'n baas z'n kast nieuw in verpakking eer ik die in bezit nam.
Veel beter dat je zoiets dan ook via een grootwarenhuis website a la bol zoekt. Dan ben je zeker dat ze dat type hebben.
Ahmed was dan nog Nie vriendelijk ook. Om 18.25 ging zijn lichten uit en deur op slot terwijl we nog binnen waren! 5 min voor sluiting uur dus. Heb zelf moeten die sleutel terug open draaien om buiten te kunnen. Ongelofelijk.
GA dan zelf eens? Steenstraat Brugge halfweg de straat. Dus tussen 18.20 en 18.25 gaan hé. Geen minuut later of die is al gesloten.Van dat laatste geloof ik echt niets van he.
Tuurlijk geef je daar nu niet om. Wanneer die consument echter begint te merken dat hij / zij geen werk kan vastkrijgen om daarmee te consumeren. Dan geeft die daar wel om.Dat maakt toch de rekening niet van de consument? Het staat die winkel vrij om ook een webshop te openen.
Allez nu... wat zwans je nu weer. Uw probleem was initieel dat het voor u te duur was. Want ja dar geef je daar niet aan omdat je het via bol aan huis geleverd kunt hebben voor x euro goedkoper. En dan nu is het ineens dat je er niets meer vindt.Die miezerige telefoon accessoire shops wat ben je daar nu nog mee. Er komen maandelijks x aantal nieuwe telefoons uit elk met apart scherm laders hoesjes niets is compatibel.....
Dus het moet al een klein wonder zijn dat ze uw typenhebben. In mijn geval Huawei p smart van 2018.ja lag al 3 jaar in m'n baas z'n kast nieuw in verpakking eer ik die in bezit nam.
Veel beter dat je zoiets dan ook via een grootwarenhuis website a la bol zoekt. Dan ben je zeker dat ze dat type hebben.