Kom kom, het is tijd dat we eens de waarheid vertellen, hij komt gewoon eerst bij het rijk volk zodat zij hun uber fancy speelgoed eerst kunnen kiezen, daarna is het aan de paupers.
Ik wou het wat verbloemen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom kom, het is tijd dat we eens de waarheid vertellen, hij komt gewoon eerst bij het rijk volk zodat zij hun uber fancy speelgoed eerst kunnen kiezen, daarna is het aan de paupers.

@Tomski zal zichzelf waarschijnlijk ook niet als normaal beschouwen.![]()
Ik wou het wat verbloemen![]()
Nog maar alles ingesteld, nog uitzoeken waar ik office aan kan schaffen (tips welkom!) Maar voorlopig heel tevreden! Wel duidelijk nog een extra hub nodig en nog eventjes zoeken naar de juiste instellingen voor mijn klavier want nog niet alles klopt met wat er op het klavier staatHah, das hier ook karma +1 vanavond sie
Toestel ziet er wel OK uit, 4GB ram en Celeron = verwacht geen topprestaties![]()

Dat zal idd een qwertz of qwerty zijn dan? Of erger, Franse Azerty ^^Nog maar alles ingesteld, nog uitzoeken waar ik office aan kan schaffen (tips welkom!) Maar voorlopig heel tevreden! Wel duidelijk nog een extra hub nodig en nog eventjes zoeken naar de juiste instellingen voor mijn klavier want nog niet alles klopt met wat er op het klavier staat![]()
Hoe marcheert dat eigenlijk ?Via subforum hier ook dit gevonden:
![]()
Buy Office 2021 Professional Plus Cd Key Digital Download Lifetime
Buy Office 2021 Professional Plus Cd Key Digital Download Lifetime at low price. ✔️ Instant Delivery within seconds. ✔️ Save money with Gamers-Outlet.net ✔️www.gamers-outlet.net
Ik heb het al naar AZERTY veranderd, maar blijkbaar nog niet de juiste, voor het klavier wel super makkelijk, een matje dat erbij zat, gewoon over de toetsen leggen, blijft heel goed liggen. Maar nu nog de instelling vinden die klopt ermee!Dat zal idd een qwertz of qwerty zijn dan? Of erger, Franse Azerty ^^
Office kan je makkelijk via abo, kan zelfs per maand (€7)
Vergelijk de Microsoft 365-abonnementen en prijzen (voorheen Office 365) - Microsoft Store
Vergelijk de Microsoft 365-abonnementen en prijzen (voorheen Office 365). Kies uit Personal-, Family- en Premium-abonnementen met Copilot AI, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive en Designer. Geschikt voor pc, Mac, iPhone, iPad en Android. Vind het juiste abonnement voor wat je nodig hebt.www.microsoft.com
Via subforum hier ook dit gevonden:
![]()
Buy Office 2021 Professional Plus Cd Key Digital Download Lifetime
Buy Office 2021 Professional Plus Cd Key Digital Download Lifetime at low price. ✔️ Instant Delivery within seconds. ✔️ Save money with Gamers-Outlet.net ✔️www.gamers-outlet.net

Ik heb het al naar AZERTY veranderd, maar blijkbaar nog niet de juiste, voor het klavier wel super makkelijk, een matje dat erbij zat, gewoon over de toetsen leggen, blijft heel goed liggen. Maar nu nog de instelling vinden die klopt ermee!
De licenties vind ik vlot, kost rond de 20 euro maar is blijkbaar maar 1j geldig? Vroeger betaalde ik rond de 70 zonder "einddatum".![]()
Normaal moet je enkel in de instellingen naar het toetsenbord gaan, en daar dan de taallijst gebruiken Nederlands (België) - Belgisch (punt)Ik heb het al naar AZERTY veranderd, maar blijkbaar nog niet de juiste, voor het klavier wel super makkelijk, een matje dat erbij zat, gewoon over de toetsen leggen, blijft heel goed liggen. Maar nu nog de instelling vinden die klopt ermee!
De licenties vind ik vlot, kost rond de 20 euro maar is blijkbaar maar 1j geldig? Vroeger betaalde ik rond de 70 zonder "einddatum".![]()
Die heb ik genomen, maar klopt niet met de symbolen op het klavier (voor de speciale tekens, wel voor de letters en cijfers). Zal eens Frans proberen best dan?Normaal moet je enkel in de instellingen naar het toetsenbord gaan, en daar dan de taallijst gebruiken Nederlands (België) - Belgisch (punt)
Dat is dan normaal de azerty versie.
Welke symbolen zie jij dan staan op het klavier ? Want normaal gezien is die franse dezelfde als de belgische dacht ik.Die heb ik genomen, maar klopt niet met de symbolen op het klavier (voor de speciale tekens, wel voor de letters en cijfers). Zal eens Frans proberen best dan?
Hoeft niet, met die link kun je gewoon direct checken of het overeenkomt met de franse of de belgische. Een andere versie zou niet bestaan, en ga je dan ook niet kunnen tegenkomen of een oplossing voor zien in windows.Niet thuis nu, zal straks foto's nemen
Het staat letterlijk in de advertentie welke toetsenborden erbij zitten en Belgisch staat er niet tussen.Die heb ik genomen, maar klopt niet met de symbolen op het klavier (voor de speciale tekens, wel voor de letters en cijfers). Zal eens Frans proberen best dan?
Hoeft niet, met die link kun je gewoon direct checken of het overeenkomt met de franse of de belgische. Een andere versie zou niet bestaan, en ga je dan ook niet kunnen tegenkomen of een oplossing voor zien in windows.
Dus als het niet 1 van die 2 is, dan mag je het vergeten.
Maar als je stelt dat het niet de belgische is, is de conclusie dan ook dat je moet kiezen voor het franse toetsenbord.
Het staat letterlijk in de advertentie welke toetsenborden erbij zitten en Belgisch staat er niet tussen.
![]()