Wat heb je vandaag gekocht?

Ik wou het wat verbloemen :unsure:
JackNicholson.jpg

Hah, das hier ook karma +1 vanavond sie (y)
Toestel ziet er wel OK uit, 4GB ram en Celeron = verwacht geen topprestaties ;)
Nog maar alles ingesteld, nog uitzoeken waar ik office aan kan schaffen (tips welkom!) Maar voorlopig heel tevreden! Wel duidelijk nog een extra hub nodig en nog eventjes zoeken naar de juiste instellingen voor mijn klavier want nog niet alles klopt met wat er op het klavier staat 😁

Nog maar alles ingesteld, nog uitzoeken waar ik office aan kan schaffen (tips welkom!) Maar voorlopig heel tevreden! Wel duidelijk nog een extra hub nodig en nog eventjes zoeken naar de juiste instellingen voor mijn klavier want nog niet alles klopt met wat er op het klavier staat 😁
Dat zal idd een qwertz of qwerty zijn dan? Of erger, Franse Azerty ^^
Office kan je makkelijk via abo, kan zelfs per maand (€7)

Via subforum hier ook dit gevonden:

Hoe marcheert dat eigenlijk ?
Je haalt Office '21 af , installeert dat en activeert dan met die aangekochte key ?
Ben altijd redelijk wantrouwig tegenover zo'n sites maar hier is de office '19 sinds eergisteren vervallen.

Dat zal idd een qwertz of qwerty zijn dan? Of erger, Franse Azerty ^^
Office kan je makkelijk via abo, kan zelfs per maand (€7)

Ik heb het al naar AZERTY veranderd, maar blijkbaar nog niet de juiste, voor het klavier wel super makkelijk, een matje dat erbij zat, gewoon over de toetsen leggen, blijft heel goed liggen. Maar nu nog de instelling vinden die klopt ermee!

De licenties vind ik vlot, kost rond de 20 euro maar is blijkbaar maar 1j geldig? Vroeger betaalde ik rond de 70 zonder "einddatum". :unsure:

Ik heb het al naar AZERTY veranderd, maar blijkbaar nog niet de juiste, voor het klavier wel super makkelijk, een matje dat erbij zat, gewoon over de toetsen leggen, blijft heel goed liggen. Maar nu nog de instelling vinden die klopt ermee!

De licenties vind ik vlot, kost rond de 20 euro maar is blijkbaar maar 1j geldig? Vroeger betaalde ik rond de 70 zonder "einddatum". :unsure:

dan moet ge Office 2021 hebben, dat is geen abonnement.

Normaal moet je enkel in de instellingen naar het toetsenbord gaan, en daar dan de taallijst gebruiken Nederlands (België) - Belgisch (punt)

Dat is dan normaal de azerty versie.

Een soort off-brand Lego sets van Squid Game, de jongste is er zot van (via Minecraft leren kennen). Nu alleen hopen dat het aankomt voor Kerst. Alle vertrouwen in Korea, weinig vertrouwen in BPost.

Normaal moet je enkel in de instellingen naar het toetsenbord gaan, en daar dan de taallijst gebruiken Nederlands (België) - Belgisch (punt)

Dat is dan normaal de azerty versie.
Die heb ik genomen, maar klopt niet met de symbolen op het klavier (voor de speciale tekens, wel voor de letters en cijfers). Zal eens Frans proberen best dan?

Niet thuis nu, zal straks foto's nemen
Hoeft niet, met die link kun je gewoon direct checken of het overeenkomt met de franse of de belgische. Een andere versie zou niet bestaan, en ga je dan ook niet kunnen tegenkomen of een oplossing voor zien in windows.

Dus als het niet 1 van die 2 is, dan mag je het vergeten.
Maar als je stelt dat het niet de belgische is, is de conclusie dan ook dat je moet kiezen voor het franse toetsenbord.

Hoeft niet, met die link kun je gewoon direct checken of het overeenkomt met de franse of de belgische. Een andere versie zou niet bestaan, en ga je dan ook niet kunnen tegenkomen of een oplossing voor zien in windows.

Dus als het niet 1 van die 2 is, dan mag je het vergeten.
Maar als je stelt dat het niet de belgische is, is de conclusie dan ook dat je moet kiezen voor het franse toetsenbord.

Het staat letterlijk in de advertentie welke toetsenborden erbij zitten en Belgisch staat er niet tussen.

72618cb4-1e0a-4fec-9af3-a89d7f81411c.__CR0,0,970,600_PT0_SX970_V1___.jpg

Ondertussen alle AZERTY settings geprobeerd die in de lijst staan, allemaal geven ze het resultaat dat niet op het klavier staat 🙈

K zal eens de klantendienst aanschrijven of zij mij kunnen helpen... Gelukkig maar voor enkele tekens, no harm done!

Edit: hij typt Belgische AZERTY ook als ik Franse AZERTY instel, lay-out is idd Franse AZERTY.

Gewoon klavier inpluggen et voila, meer typcomfort én niet meer moeten zoeken 😇

Terug
Bovenaan