Wat heb je vandaag gekocht?

Ah ok, leek mij gewoon dat voor huis, tuin en keukendingen je met een tablet tegenwoordig echt wel toekomt.
Neenee, ik bedoel wel degelijk word en Excel moeten kunnen gebruiken bvb, maar ik moet geen spectaculaire specs of power hebben zoals voor sommige jobs in de IT of voor een fanatiek gamer.

Neenee, ik bedoel wel degelijk word en Excel moeten kunnen gebruiken bvb, maar ik moet geen spectaculaire specs of power hebben zoals voor sommige jobs in de IT of voor een fanatiek gamer.
Ik heb word en excel op mijn tablet hoor. Voorzie een bluetooth toestenbordje en iets om die tablet rechtop te houden en je hebt voor quasi gratis uw ding voor huis en tuingebruik ;).
Zoals je zelf zegt zoveel rekenpower heb je niet nodig.

Ik heb word en excel op mijn tablet hoor. Voorzie een bluetooth toestenbordje en iets om die tablet rechtop te houden en je hebt voor quasi gratis uw ding voor huis en tuingebruik ;).
Zoals je zelf zegt zoveel rekenpower heb je niet nodig.
Of je kan er van uit gaan dat ik geen honderden euro's uitgeef aan iets dat compleet overbodig is? 😉

Jouw situatie is de mijne niet. 🤷🏼

2895-thickbox_default-Artemis-PP750-768x768.jpg

een luchtdrukpistooltje

Altijd rot zo'n glitter dingen, vroeger nog vakantiewerk gedaan in zo'n magazijn, dan hing je dus VOL!
Dus moet in huis ook een vuiligheid zijn.

Sint maarten is de enige echte!

Da's pas een échte kindervriend, die komt altijd op een betaalde feestdag. Hoe blijer kan je kinderen maken dan pakken speelgoed en een dagje verlof om er mee te spelen.

Sinterklaas is 5 dagen op 7 een vettig sadistje: Hier is je speelgoed en hop hop, nu naar school.

Sint maarten is de enige echte!

Da's pas een échte kindervriend, die komt altijd op een betaalde feestdag. Hoe blijer kan je kinderen maken dan pakken speelgoed en een dagje verlof om er mee te spelen.

Sinterklaas is 5 dagen op 7 een vettig sadistje: Hier is je speelgoed en hop hop, nu naar school.
Kom kom, het is tijd dat we eens de waarheid vertellen, hij komt gewoon eerst bij het rijk volk zodat zij hun uber fancy speelgoed eerst kunnen kiezen, daarna is het aan de paupers.

Terug
Bovenaan