Mulan
Well-known member
Omdat ik geen tablet wil (dat heb ik al) maar een laptop met Windows op.Waarom dan niet zoiets :
![]()
② Galaxy Tab 10.1 (2013) — Android Tablets — 2dehands
Galaxy Tab 10.1 (2013), met hoes en laderwww.2dehands.be
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik geen tablet wil (dat heb ik al) maar een laptop met Windows op.Waarom dan niet zoiets :
![]()
② Galaxy Tab 10.1 (2013) — Android Tablets — 2dehands
Galaxy Tab 10.1 (2013), met hoes en laderwww.2dehands.be
Ah ok, leek mij gewoon dat voor huis, tuin en keukendingen je met een tablet tegenwoordig echt wel toekomt.Omdat ik geen tablet wil (dat heb ik al) maar een laptop met Windows op.
Neenee, ik bedoel wel degelijk word en Excel moeten kunnen gebruiken bvb, maar ik moet geen spectaculaire specs of power hebben zoals voor sommige jobs in de IT of voor een fanatiek gamer.Ah ok, leek mij gewoon dat voor huis, tuin en keukendingen je met een tablet tegenwoordig echt wel toekomt.
Ik heb word en excel op mijn tablet hoor. Voorzie een bluetooth toestenbordje en iets om die tablet rechtop te houden en je hebt voor quasi gratis uw ding voor huis en tuingebruikNeenee, ik bedoel wel degelijk word en Excel moeten kunnen gebruiken bvb, maar ik moet geen spectaculaire specs of power hebben zoals voor sommige jobs in de IT of voor een fanatiek gamer.
.Of je kan er van uit gaan dat ik geen honderden euro's uitgeef aan iets dat compleet overbodig is?Ik heb word en excel op mijn tablet hoor. Voorzie een bluetooth toestenbordje en iets om die tablet rechtop te houden en je hebt voor quasi gratis uw ding voor huis en tuingebruik.
Zoals je zelf zegt zoveel rekenpower heb je niet nodig.

tis nog anderhalve maand
Hopelijk blijft die sneeuw beter hangen dan bij de kerstboom die m’n zus kocht. Die heeft daar al serieus op gevloekt.Yorbay Kerstboom Spar met Standaard 120 cm - 240 cm voor Herbruikbare Kerstversiering (Kerstboom met Sneeuw, 150cm) https://www.amazon.nl/dp/B016UIXW7I/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_EG77TBF279SZ7728WY2Z
Ik baseer me ècht op reviews voor zo een dingen, en die zijn hier wel heel positief!Hopelijk blijft die sneeuw beter hangen dan bij de kerstboom die m’n zus kocht. Die heeft daar al serieus op gevloekt.

3-4 weken levertijd, k zal het jullie weten zeggen als de Sint is geweestAltijd rot zo'n glitter dingen, vroeger nog vakantiewerk gedaan in zo'n magazijn, dan hing je dus VOL!
Dus moet in huis ook een vuiligheid zijn.

Niet bij de normale mensen..Die is gisteren geweest![]()

Kom kom, het is tijd dat we eens de waarheid vertellen, hij komt gewoon eerst bij het rijk volk zodat zij hun uber fancy speelgoed eerst kunnen kiezen, daarna is het aan de paupers.Sint maarten is de enige echte!
Da's pas een échte kindervriend, die komt altijd op een betaalde feestdag. Hoe blijer kan je kinderen maken dan pakken speelgoed en een dagje verlof om er mee te spelen.
Sinterklaas is 5 dagen op 7 een vettig sadistje: Hier is je speelgoed en hop hop, nu naar school.