Green Mamba
Well-known member
Waarvoor heb je er zo een op dagdagelijkse basis nodig?![]()
Hoe ik eigenlijk ooit zonder heb gekunnen...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarvoor heb je er zo een op dagdagelijkse basis nodig?![]()
Hoe ik eigenlijk ooit zonder heb gekunnen...![]()
Altijd fascinerend gevonden die modelbouw1/35 Tamiya T34-85 RC tank.
Schadebeperking. Wou eigenlijk een nieuwe 1/16 schaal KV II tank.![]()
1/35 Tamiya T34-85 RC tank.
Altijd fascinerend gevonden die modelbouw
Helaas nooit het geduld voor gehad.

Koop u dan toch een IS-21/35 Tamiya T34-85 RC tank.

Wij zouden jou ook missen hoor!TADAAM internet, want anders zat ik enkele dagen of zelfs weken zonder internet in mn appartement en dat overleef ik niet.

Dream big kittyDoe het dan ineens helemaal goed hé!
welk type is het?![]()
Neue computer. Zal een wereld van verschil worden, van 4GB RAM naar 16, SSD schijf,... Er ineens ook maar de Rolls Royce onder de muizen bij gekocht.
Recent 2 opbergrekken gekocht en in mijn stadsautootje proberen proppen, wat niet evident was gezien er op de achterbank een grote kinderstoel staat en om de voorbank een chauffeur moet zitten die toegang nodig had tot de versnellingsbak.welk type is het?
----------
zelf 2x opbergrekken gekocht
![]()
en een tafelventilator
![]()
met die laatste had ik beter gewacht tot morgen (vandaag) want dan is het 15% korting. Maar ik had de auto nog gisteren en dan was het wel iets gemakkelijker dan te voet.
Ze hadden er ook wel nog gewone witte die maar 30 ipv 50 kosten en de oude Tonerider zou dat gekocht hebben, maar nu had ik zo iets van fuck it. Ik wil blinkend speelgoed op mijn bureau.

Het was een c3 Picasso, dus ruimte was geen probleem. Maar vanaf nu ga ik wel voor thuis leveren moeten gaan want op de motor kan ik niet veel vervoerenRecent 2 opbergrekken gekocht en in mijn stadsautootje proberen proppen, wat niet evident was gezien er op de achterbank een grote kinderstoel staat en om de voorbank een chauffeur moet zitten die toegang nodig had tot de versnellingsbak.
De volgende lading dan maar online besteld. Kleine tip dus voor de volgende keer: aan huis laten leveren![]()