Wat heb je vandaag gekocht?

origin.png

Hoe ik eigenlijk ooit zonder heb gekunnen... :unsure:
Waarvoor heb je er zo een op dagdagelijkse basis nodig?

1/35 Tamiya T34-85 RC tank.
Schadebeperking. Wou eigenlijk een nieuwe 1/16 schaal KV II tank. :unsure:

Altijd fascinerend gevonden die modelbouw :love:
Helaas nooit het geduld voor gehad.

Hier ook al vaak van die dozen gekocht.
't Eerste half uur gaat dat goed maar vanaf dat die kleine stukskes aan m'n vingers (of de vingers aan elkaar) beginnen te plakken gooi ik de handdoek in de ring.
Ben met zo'n gemakkelijke doos eens tot aan de verf geraakt maar dat was zo amateuristisch geverfd dat ik alles in de vuilbak heb geflikkerd.
Toch nog ns een doos bestellen.
Mss dat 't met de ouderdom ook wa beter gaat met de aandacht en het geduld. :biglaugh:

1/35 Tamiya T34-85 RC tank.
Schadebeperking. Wou eigenlijk een nieuwe 1/16 schaal KV II tank. :unsure:
Koop u dan toch een IS-2 :unsure:
Is al enkele jaren geleden dat ik nog modelvouw heb gedaan.
Dozen liggen maar niet aan begonnen: 1st gen Camaro, Mustang Fastback, MiG-3, Grumman Panther

Misschien deze winter. Maar zal wel weer nieuwe verfjes moeten kopen :-(

Wel altijd een voorkeur voor Revell gehad.
Geen RC wel

was het beu om elke keer big bucks neer te leggen voor een nieuw setje voor mijn kantenmaaier.

En als het dan nog te snel erdoorgaat naar mijn goesting of een onnoemlijk geprul blijft, dan gooi ik die nest buiten en wordt het een bosmaaier met metalen schijven... voor mijn tuintje van 1,5are

Eindelijk een koelkast. Na de stroomstoot hadden we weliswaar een koelkast achterin maar die was zo klein dat je echt maar max 2 dagen boodschappen in kwijt kon. Wat durfde duur te uit te vallen bij tijden. Mooie zwarte Samsung frigo.

2 beugelflessen om home made ice cold green tea te maken
Kmoet af van mn ice tea's en dit smaakt erg lekker ijskoud (y)

1024.png

Neue computer. Zal een wereld van verschil worden, van 4GB RAM naar 16, SSD schijf,... Er ineens ook maar de Rolls Royce onder de muizen bij gekocht.
welk type is het?

----------
zelf 2x opbergrekken gekocht
origin.png

en een tafelventilator

origin.png

met die laatste had ik beter gewacht tot morgen (vandaag) want dan is het 15% korting. Maar ik had de auto nog gisteren en dan was het wel iets gemakkelijker dan te voet.
Ze hadden er ook wel nog gewone witte die maar 30 ipv 50 kosten en de oude Tonerider zou dat gekocht hebben, maar nu had ik zo iets van fuck it. Ik wil blinkend speelgoed op mijn bureau.

Laatst bewerkt:
welk type is het?

----------
zelf 2x opbergrekken gekocht
origin.png

en een tafelventilator

origin.png

met die laatste had ik beter gewacht tot morgen (vandaag) want dan is het 15% korting. Maar ik had de auto nog gisteren en dan was het wel iets gemakkelijker dan te voet.
Ze hadden er ook wel nog gewone witte die maar 30 ipv 50 kosten en de oude Tonerider zou dat gekocht hebben, maar nu had ik zo iets van fuck it. Ik wil blinkend speelgoed op mijn bureau.
Recent 2 opbergrekken gekocht en in mijn stadsautootje proberen proppen, wat niet evident was gezien er op de achterbank een grote kinderstoel staat en om de voorbank een chauffeur moet zitten die toegang nodig had tot de versnellingsbak.
De volgende lading dan maar online besteld. Kleine tip dus voor de volgende keer: aan huis laten leveren 😇

Recent 2 opbergrekken gekocht en in mijn stadsautootje proberen proppen, wat niet evident was gezien er op de achterbank een grote kinderstoel staat en om de voorbank een chauffeur moet zitten die toegang nodig had tot de versnellingsbak.
De volgende lading dan maar online besteld. Kleine tip dus voor de volgende keer: aan huis laten leveren 😇
Het was een c3 Picasso, dus ruimte was geen probleem. Maar vanaf nu ga ik wel voor thuis leveren moeten gaan want op de motor kan ik niet veel vervoeren :p

Terug
Bovenaan