Wat heb je vandaag gekocht?

Zit in een zakje in een andere zak onder mijn plank, is niet dat het binnen handbereik zit
Okay. Dat is echt veel kleiner dan ik dacht. Op basis van een foto alleen is dat toch moeilijk in te schatten op het net. Ge kunt u daar al eens serieus aan mispakken.

Command & conquer remastered op steam

Nostalgie :love:

Yes sir! Acknowledged!
Aaah, zalig. Sind vorige week ook aan bezig.

Nostalgie overload - zeker als je af en toe overschakelt naar de oude graphics en bedenkt hoe 'heb ik dit nu echt zitten spelen op een 15" koekendoosje?'

Ze mogen Tiberian Sun gerust dezelfde makeover geven!

Aaah, zalig. Sind vorige week ook aan bezig.

Nostalgie overload - zeker als je af en toe overschakelt naar de oude graphics en bedenkt hoe 'heb ik dit nu echt zitten spelen op een 15" koekendoosje?'

Ze mogen Tiberian Sun gerust dezelfde makeover geven!
écht hé

toen het opstartte was het van :"wtf, waar is die 4K?"

haaa, spatie duwen om te switchen. :lol:

Ma nostalgie man :love: en mijn oudste zoon was ook al verkocht.

Papa, toon land in dat zwart!! daar zitten vijanden! je moet ze schieten!!!!!!

:rofl:

Kijk hoe papa een weerloos dorp met vrouwen en kinderen volledig platbrandt :unsure:

/EDIT: Tiberian Sun vond ik zelf het summum van de heerlijke cheesy Westwood FMVs en had ook heel memorabele momenten.

Van deze krijg ik nog steeds kippenvel:

Ontopic: Mowox grasmaaier

Een kastje waar ik al enkele keren naar heb zitten kijken, die nu opeens voor 2 weken in promotie stond bij de WEBA. Sinds mijn nieuwe humidor niet meer in mijn whisky kast past en gewoon op de living tafel stond was ik al efkes op zoek naar iets, en het is gewoon perfect :love: iedere keer ik er aan passeer krijg ik ne smile op mijn gezicht, en dat door een stom kaske :') oud worden zeker

Een kastje waar ik al enkele keren naar heb zitten kijken, die nu opeens voor 2 weken in promotie stond bij de WEBA. Sinds mijn nieuwe humidor niet meer in mijn whisky kast past en gewoon op de living tafel stond was ik al efkes op zoek naar iets, en het is gewoon perfect :love: iedere keer ik er aan passeer krijg ik ne smile op mijn gezicht, en dat door een stom kaske :') oud worden zeker
Voor mensen zoals mij die geen flauw benul hebben wat een ‘humidor’ is.

Naast het feit dat de humidor zorgt voor een goede luchtvochtigheid voor de sigaren, heeft zij tevens nog een andere, belangrijke functie. De humidor beschermt de sigaren tegen andere aroma's. Sigaren nemen heel gemakkelijk de geuren en smaken van hum omgeving over.

th

Voor mensen die houden van tuinieren. Geweldig gerief, een klein kampeerschopje. Veel handiger dan zo'n zware spit wanneer je in een border aan het aanplanten bent.
Kheb da gelik vandaag ook in mijn handen gehad...
Kging er 2 kopen om met de gasten loopgraven te gaan graven aant strand :ROFLMAO:

Surface 3 laptop, zal heel handig zijn omdat de meeste scholen met Windows werken. Touchscreen is ook tof. En er gaat niks boven geen laptop meer delen met uwe kleinen en zijn collectie Minecraft!

Eerste werphengel/molen/draad/verklikker en draagtas/onthaakmat combinatie voor beginnende karper visser :love:
Advies laten geven in speciaal zaak en samen pakket met alle nodige items samengesteld.

Daarnet al op de molen de draad gespoeld, nu nog leren de onderlijn te maken. Komt wel goe!
Binnenkort groot verlof en dan met de kids wat fun gaan maken (y)

Terug
Bovenaan