ugar
Well-known member
Schopje, is echt niet zo grootZiet er een schup uit die Rambo kan gebruiken met die gekartelde zijkant![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schopje, is echt niet zo grootZiet er een schup uit die Rambo kan gebruiken met die gekartelde zijkant![]()
Euh oké. Is dat de baseball bat van vroeger? Wekt wat minder argwaan enzo.Zit altijd in mijn auto, handig dat het opplooit.
Even groot als rambo zijn mes wss?Schopje, is echt niet zo groot

Zit in een zakje in een andere zak onder mijn plank, is niet dat het binnen handbereik zitEuh oké. Is dat de baseball bat van vroeger? Wekt wat minder argwaan enzo.
Okay. Dat is echt veel kleiner dan ik dacht. Op basis van een foto alleen is dat toch moeilijk in te schatten op het net. Ge kunt u daar al eens serieus aan mispakken.Zit in een zakje in een andere zak onder mijn plank, is niet dat het binnen handbereik zit
Opgeplooid is dat 30x20x8cm ofzoOkay. Dat is echt veel kleiner dan ik dacht. Op basis van een foto alleen is dat toch moeilijk in te schatten op het net. Ge kunt u daar al eens serieus aan mispakken.
Aaah, zalig. Sind vorige week ook aan bezig.Command & conquer remastered op steam
Nostalgie
Yes sir! Acknowledged!
écht héAaah, zalig. Sind vorige week ook aan bezig.
Nostalgie overload - zeker als je af en toe overschakelt naar de oude graphics en bedenkt hoe 'heb ik dit nu echt zitten spelen op een 15" koekendoosje?'
Ze mogen Tiberian Sun gerust dezelfde makeover geven!

en mijn oudste zoon was ook al verkocht.
iedere keer ik er aan passeer krijg ik ne smile op mijn gezicht, en dat door een stom kaske :') oud worden zekerVoor mensen zoals mij die geen flauw benul hebben wat een ‘humidor’ is.Een kastje waar ik al enkele keren naar heb zitten kijken, die nu opeens voor 2 weken in promotie stond bij de WEBA. Sinds mijn nieuwe humidor niet meer in mijn whisky kast past en gewoon op de living tafel stond was ik al efkes op zoek naar iets, en het is gewoon perfectiedere keer ik er aan passeer krijg ik ne smile op mijn gezicht, en dat door een stom kaske :') oud worden zeker
Kheb da gelik vandaag ook in mijn handen gehad...![]()
Voor mensen die houden van tuinieren. Geweldig gerief, een klein kampeerschopje. Veel handiger dan zo'n zware spit wanneer je in een border aan het aanplanten bent.

Tip: Double you gin van Wilderen eens proberen, beste die ik tot nu toe heb gehad.2 flessen Lindemans Gin
Ma lekker he![]()