Mr.Fingers
Well-known member
4 nieuwe broeken en een hemd. 67% korting, kon ik moeilijk aan me voorbij laten gaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor fiets heb je gekocht?Op 24u tijd 1/6de van mijn jaarinkomen gespendeerd, maar welkom nieuwe bril en elektrische fiets!![]()
Wat voor fiets heb je gekocht?
www.joolsbikes.com

A Nu ziet men waar het geld zit !! En ik maar dagelijks sukkelen met mijn 911.Op 24u tijd 1/6de van mijn jaarinkomen gespendeerd, maar welkom nieuwe bril en elektrische fiets!![]()

Wie koopt dan ook iets waar je het potentieel nooit van kan/mag waarmaken en waarvan de jaarlijkse vaste kosten mijn inkomen al overschrijden?A Nu ziet men waar het geld zit !! En ik maar dagelijks sukkelen met mijn 911.![]()

Je hebt er veel aan op de Brusselse ringA Nu ziet men waar het geld zit !! En ik maar dagelijks sukkelen met mijn 911.![]()
of eender welke straat met meer vluchtheuvels dan zebrapaden.Ge moet dat ook niet met tec7 aan u bril plakken he. Dat mag er af en toe al eens af.ne nieuwe bril
ik trok mijn mondmasker af en had opeens 2 helften
Ge moet dat ook niet met tec7 aan u bril plakken he. Dat mag er af en toe al eens af.
Zo'n elektrische rijdt toch zalig hé![]()
Me'jor Blue - Jools Rooles
www.joolsbikes.com
Moest geschikt zijn om in de Vlaamse Ardennen woon-werkverkeer te doen én om 16kg kleuter achterop te vervoeren, testritje was zalig![]()
Dat ga ik zaterdag pas echt weten, was nu een heel kort stukje testrijden en was op stand 1 een enorm verschil!Zo'n elektrische rijdt toch zalig hé![]()
Onlangs ook eens getest, vlotjes.

Zo een koersbroek met zeem , wordt wel zonder slip/string gedragen heMijn kont zal het waarschijnlijk wel voelen![]()

Dus ne legging met ne dweil in, check!Zo een koersbroek met zeem , wordt wel zonder slip/string gedragen he![]()

Voor jouw wel ja.. Als je een legging onder een kleedje draagt dan zal een dweil in een legging al een verademing zijn om te zien.
Was het de investering waard?Een lottoticket![]()
valt nog te bezien, de trekking moet nog komen!Was het de investering waard?