Wat heb je vandaag gekocht?

Bij mij is het al jaren geleden dat ik nog iets vna Ibood heb gekocht: zowel familie als ikzelf hadden altijd tegenslag met elekrische produkten. Dus ik kocht er enkel nog iets als kussens of zo, maar de laatste jaren waren ze qua prijs ook geen echte prijzenbrekers meer, vooral doordat ge nog eens verzending moet betalen.

Bij mij is het al jaren geleden dat ik nog iets vna Ibood heb gekocht: zowel familie als ikzelf hadden altijd tegenslag met elekrische produkten.
Wat scheelde er aan?

Ik zelf check dagelijks ibood, maar eerder om te "windowshoppen". Ik heb er nog nooit iets gekocht omdat ik sowieso anti-impulsieve aankopen ben, maar ik denk dan steeds "er moet maar eens dat exacte item tussen staan dat al ettelijke jaren op mijn boodschappenlijstje staat". En dan koop ik het nog niet, wegens nog steeds te impulsief in mijn hoofd. :v

Wat scheelde er aan?

Ik zelf check dagelijks ibood, maar eerder om te "windowshoppen". Ik heb er nog nooit iets gekocht omdat ik sowieso anti-impulsieve aankopen ben, maar ik denk dan steeds "er moet maar eens dat exacte item tussen staan dat al ettelijke jaren op mijn boodschappenlijstje staat". En dan koop ik het nog niet, wegens nog steeds te impulsief in mijn hoofd. :v
een klok waar alle wijzers los van lagen, led lamp die niet werkte, radio die niet werkte,
ik wou ook eens in mijn bestelgeschiedenis gaan kijken, maar vreemd genoeg staat daar bijna niets meer in.

Bij mij is het al jaren geleden dat ik nog iets vna Ibood heb gekocht: zowel familie als ikzelf hadden altijd tegenslag met elekrische produkten. Dus ik kocht er enkel nog iets als kussens of zo, maar de laatste jaren waren ze qua prijs ook geen echte prijzenbrekers meer, vooral doordat ge nog eens verzending moet betalen.
Ik ben benieuwd. Nu, er is recht van retour, dus in het slechtste geval moet ik ze terug sturen. Maar 35 euro voor een deftige tuinstoel is geen geld en in totaal betaal ik 8 euro verzending dus dat valt ook mee :)

Ik zal iets laten weten als ze er zijn

Huh idem, ik krijg nog dagelijks die mails maar koop eigenlijk niks meer..
Aanbod is sub-par geworden, prijs verschil is er idd nog amper.

"nieuwste" vinyl van taylor swift gekocht. Is ondertussen alreeds 6 maand uit maar Taylor melkt graag haar fans meermaals uit. Can't really blame her. To her defence, wel enorm goede pressing op dubbele vinyl. Meer artiesten zouden dat moeten doen....Nog meer milieuvervuiling!

Wat scheelde er aan?

Ik heb al meermaals via ibood gekocht en doorgaans zijn het deftige spullen hoor. Je moet wel idd kijken of je effectief een goeie zaak doet.

Persoonlijk heb ik 1 x prijs gehad met een draadloze stofzuiger waarvan één vd batterijen kapot was. Geen reactie van ibood, maar wel een nieuwe onder garantie gekregen via het merk zelf.

Hun aftersales zijn maar bagger en de gouden tijden zijn voorbij. Heel af en toe is er wel iets interessant. Maar dubbelcheck eerst prijzen in de retail. Deze week was het weer een "hunt" en toen heb ik een nieuwe iPhone 12 zien passeren aan 599. Dat was wel een koopje.

2x Levi's 514 à €179.
Omdat ik Levi's het best vind zitten heb ik ze nog 1 kans gegeven want ik heb de indruk dat de kwaliteit toch flink achteruit gegaan is.
Als deze ook zo snel verslijten als mijn vorige dan gaat het voortaan jeans van de JBC worden...

Trouwens: is het normaal dat ze tegenwoordig aanbieden het bonnetje door te mailen (volgens hen omdat ze milieubewust willen zijn en papier willen besparen). Ik heb maar geweigerd omdat me dit een slinkse manier leek om aan je mail te geraken en je vervolgens te bombarderen met reclame...maar misschien ben ik wel te cynisch...:unsure:

Microwave Rice cooker van sistema, made in NZ :love:
Heb al een aantal van hun producten en ben er eigenlijk content van
Nu, we zijn de keuken aant renoveren dus dergelijke aankopen zullen ons wel uit de nood helpen ;)

Terug
Bovenaan