Wat heb je vandaag gekocht?

Nog een boek : )

H99NqFh.jpg

2hzvYne.jpg

on that Star Wars topic,

gisteren toegekomen:

1200x942.jpg

Stond in promo op Amazon. Van 159 voor 102.
Gaat wel nog effe verborgen liggen, is eigenlijk voor de sint voor de oudste.

Laatst bewerkt:
LG 48CX

Wel een bummer, speciaal voor 21u besteld omdat hij dan morgen geleverd zou worden.
Om 21u telefoon uit Eindhoven, tv is nog voldoende in stock maar levering kan pas woensdag gebeuren :doh:

Zolang ik hem woensdag dan maar heb voor het verlengd weekend :unsure:

Een hakselaar. 6 jaar geleden bewust een hakselaar gekocht van het Belgische merk Eliet, maar dat bleek uiteindelijk niet zo'n goede keuze te zijn (Eliet Neo 2).
Nu dus maar voor een Stihl GHE 420 gegaan, ik hoop dat deze me beter bevalt en langer meegaat.
Levertermijn : minstens 2.5 maand wachten. Wegens een tekort aan elektrische motoren....
0f4870c78a9f487491de27900a1fbfc8.jpg

Hier ook al paar maand de Arc, verbazingwekkend wat er daaruit komt icm Dolby Atmos! 😊
Heb van thedigitaltheater zo demo filmpjes afgehaald. Core Universe is zoiets vergelijkbaar met wat ze in de iMax zalen spelen voor de film om het geluid en beeld te showen. Is in Atmos gemastered, echt ongelooflijk wat daar dan ook komt.

Dit:

Die staat hier ook op de planning. :love:
Gaat ge gene spijt van krijgen. Gisteren bleef 't petekindje hier slapen. Wou nen horrorfilm zien. Ikke iets met zombies opgezet. Is hier toch n paar keren serieus omhooggeschoten toem em de geluidjes uit de 2 achterspeakers aan 't ontdekken was. :biglaugh:
Iedereen die hier ne film komt meeloeren verschiet er van hoeveel geluid er uit die 2 One's komt samen met de ARC.

Ja vind het hier zo jammer dat ik dat niet echt kan zetten die one’s. Tv tegen 1 kant vd kamer, zetel tegen de andere. Kamer is 4,5m breed. Lijkt me wat stom om mijn zetel 30cm ofzo naar voor de schuiven om een die boxen te kunnen zetten. Een sub komt wel nog!

Hier ook arc, 2 ones en sub. Veel geld maar o zo content van.
Sub doet toch ook massas veel.
Sub komt er hier ook zeer spoedig aan. :clap:
Ja vind het hier zo jammer dat ik dat niet echt kan zetten die one’s. Tv tegen 1 kant vd kamer, zetel tegen de andere. Kamer is 4,5m breed. Lijkt me wat stom om mijn zetel 30cm ofzo naar voor de schuiven om een die boxen te kunnen zetten. Een sub komt wel nog!
Ik heb nochtans bijna dezelfde situatie, bij mij is de afstand zelfs maar 3,5m. Ik heb me 2 staanders gekocht en die staan gewoon naast de zetel. Je kan ook beugels kopen om ze tegen de muur te vijzen. Moet zonder probleem gaan.

Ik heb nochtans bijna dezelfde situatie, bij mij is de afstand zelfs maar 3,5m. Ik heb me 2 staanders gekocht en die staan gewoon naast de zetel. Je kan ook beugels kopen om ze tegen de muur te vijzen. Moet zonder probleem gaan.
Geeft dat dan een even goed effect als ze meer naast u dan achter u staan?

Terug
Bovenaan