BearPils
Well-known member
FTFYGasBBQGrill van Barbecook. Ready for summer!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYGasBBQGrill van Barbecook. Ready for summer!![]()

Die staat hier ook op de planning.

Heb van thedigitaltheater zo demo filmpjes afgehaald. Core Universe is zoiets vergelijkbaar met wat ze in de iMax zalen spelen voor de film om het geluid en beeld te showen. Is in Atmos gemastered, echt ongelooflijk wat daar dan ook komt.Hier ook al paar maand de Arc, verbazingwekkend wat er daaruit komt icm Dolby Atmos!![]()
Heeft hier iemand de Sonos five?
Gaat ge gene spijt van krijgen. Gisteren bleef 't petekindje hier slapen. Wou nen horrorfilm zien. Ikke iets met zombies opgezet. Is hier toch n paar keren serieus omhooggeschoten toem em de geluidjes uit de 2 achterspeakers aan 't ontdekken was.Die staat hier ook op de planning.![]()

Sub komt er hier ook zeer spoedig aan.Hier ook arc, 2 ones en sub. Veel geld maar o zo content van.
Sub doet toch ook massas veel.

Ik heb nochtans bijna dezelfde situatie, bij mij is de afstand zelfs maar 3,5m. Ik heb me 2 staanders gekocht en die staan gewoon naast de zetel. Je kan ook beugels kopen om ze tegen de muur te vijzen. Moet zonder probleem gaan.Ja vind het hier zo jammer dat ik dat niet echt kan zetten die one’s. Tv tegen 1 kant vd kamer, zetel tegen de andere. Kamer is 4,5m breed. Lijkt me wat stom om mijn zetel 30cm ofzo naar voor de schuiven om een die boxen te kunnen zetten. Een sub komt wel nog!
Geeft dat dan een even goed effect als ze meer naast u dan achter u staan?Ik heb nochtans bijna dezelfde situatie, bij mij is de afstand zelfs maar 3,5m. Ik heb me 2 staanders gekocht en die staan gewoon naast de zetel. Je kan ook beugels kopen om ze tegen de muur te vijzen. Moet zonder probleem gaan.