Wat heb je vandaag gekocht?

Ne Sonos One black.

Benieuwd, mijn eerste Sonos product van de hopelijk toekomstige collectie.
Ah toch gedaan dan?

Hier wel tevreden van uiteindelijk. Ze spelen alle drie ook mooi synchroon (had ik wat schrik voor)

Ah toch gedaan dan?

Hier wel tevreden van uiteindelijk. Ze spelen alle drie ook mooi synchroon (had ik wat schrik voor)

Yep, heb het mij toch gewaagd.
Morgen wordt ie geleverd. Es horen wat dat geeft qua sound volume.
Dan wss snel een tweede bestellen die samen als stereosetup in de bar van mijn poolhouse gaan gezet worden. En dan een oplossing voor het terras buiten, wss zo ne mobiele op batterij.

En binnen aan de tv nog een soundbar.
Youtube kan je streamen (beeld naar) tv en (audio naar) sonos tegelijk hé?

Heb je de jouwe op LAN gehangen? of draaien ze op Wifi?
Sowieso ga ik utp kabels voorzien waar ze gaan komen te hangen.

Yep, heb het mij toch gewaagd.
Morgen wordt ie geleverd. Es horen wat dat geeft qua sound volume.
Dan wss snel een tweede bestellen die samen als stereosetup in de bar van mijn poolhouse gaan gezet worden. En dan een oplossing voor het terras buiten, wss zo ne mobiele op batterij.

Heb je de jouwe op LAN gehangen? of draaien ze op Wifi?
Sowieso ga ik utp kabels voorzien waar ze gaan komen te hangen.

Bij ons zijn die aanspreekbaar via Airplay op onze macbooks. Ze hangen in het zakelijke gedeelte van ons huis maar zijn daar niet gelinkt aan een beeldscherm. Dus ik vermoed dat je YouTube wel kan streamen naar de TV.

Installatie is hier beetje een werkje geweest. Ik had enkel speakerkabel voorzien aan de plafonds dus heb ze alle drie mogen open maken om de voedingsmodule te bypassen en rechtstreeks te voeden in het 24V circuit. Gelukkig is dat een mod die op het internet goed gedocumenteerd was.

Voor buiten zou ik zelf toch nog iets bedraad zoeken voor voeding. Want net als je wil buiten gaan zijn natuurlijk uw baterijen plat.

Bij ons zijn die aanspreekbaar via Airplay op onze macbooks. Ze hangen in het zakelijke gedeelte van ons huis maar zijn daar niet gelinkt aan een beeldscherm. Dus ik vermoed dat je YouTube wel kan streamen naar de TV.

Installatie is hier beetje een werkje geweest. Ik had enkel speakerkabel voorzien aan de plafonds dus heb ze alle drie mogen open maken om de voedingsmodule te bypassen en rechtstreeks te voeden in het 24V circuit. Gelukkig is dat een mod die op het internet goed gedocumenteerd was.

Voor buiten zou ik zelf toch nog iets bedraad zoeken voor voeding. Want net als je wil buiten gaan zijn natuurlijk uw baterijen plat.

Heb wel enkele buitenstopcontacten, die kunnen daar dan wel voor dienen denk ik.

Voor meer dan 300 euro schoenen op Zalando die laatste momenten lockdown wegen duidelijk het zwaarst :unsure: .

Wel één paar met star wars tekeningen langs de zijkant :coolbrows:.

Als je Android hebt gewoon de app Sonostube installeren.
Dan kan je je Youtube account koppelen en gewoon afspelen via Sonos.
Werkt prima.

Opleiding powershell van 3 dagen, alé ik nie maar werkgever :)
Kijk er naar uit! Advanced automation, here I come! :bow:

Nice! Kan ik de ibiza mix streamen met beelden.
Beelden streamen heb ik er niet mee gedaan en ik weet zelfs niet of dit lukt maar gewoon de muziek is alleszins geen probleem.
Als beelden streamen ook gaat zet je het hier maar neer. Dan weet ik dat ook al weer. :cool:

Beelden streamen heb ik er niet mee gedaan en ik weet zelfs niet of dit lukt maar gewoon de muziek is alleszins geen probleem.
Als beelden streamen ook gaat zet je het hier maar neer. Dan weet ik dat ook al weer. :cool:
De app heeft toch een cast functie.

Muziek op zich is geen issue want heb een youtube music account via youtube premium.

De app heeft toch een cast functie.

Muziek op zich is geen issue want heb een youtube music account via youtube premium.
Zal idd wel gaan maar heb het zelf nog niet gebruikt. En mss dat Sonos deze functie in de toekomst zelf gaat toevoegen.

Vraag me wel af of het omgekeerd gaat: kan de tv de audio die naar de sonos soundbar gaat overzetten en syncen met de andere speakers?

Mooie hobby. Startersgerief of uitbereiding van de hobby?
In 2019 heb ik mijn eerste babystapjes gezet in de hobby.
Enkele blikbieren gebrouwen om het concept te snappen en daarna enkele moutbrouwsels gemaakt bij een uiterst behulpzame hobbybrouwer die ondertussen professioneel gegaan is. Als verrassing voor de geboorte van mijn petekind enkele bakken gebrouwen van een bewezen prijswinnend tripel recept vanop hobbybrouwen.nl en iedereen kon dat erg smaken.

Door verbouwingswerken nooit plaats of tijd gehad om deze hobby zelf verder te vervolgen maar sinds kort zijn we verhuisd en is er plaats + tijd.
Tijdens de niet-actieve periode blijven doorstuderen en nu eindelijk eigen brouwspullen besteld.

Ik heb maar direct degelijke kwaliteit besteld. Het is een hobby waar ik nog jaren geniet wil van hebben.

In 2019 heb ik mijn eerste babystapjes gezet in de hobby.
Enkele blikbieren gebrouwen om het concept te snappen en daarna enkele moutbrouwsels gemaakt bij een uiterst behulpzame hobbybrouwer die ondertussen professioneel gegaan is. Als verrassing voor de geboorte van mijn petekind enkele bakken gebrouwen van een bewezen prijswinnend tripel recept vanop hobbybrouwen.nl en iedereen kon dat erg smaken.

Door verbouwingswerken nooit plaats of tijd gehad om deze hobby zelf verder te vervolgen maar sinds kort zijn we verhuisd en is er plaats + tijd.
Tijdens de niet-actieve periode blijven doorstuderen en nu eindelijk eigen brouwspullen besteld.

Ik heb maar direct degelijke kwaliteit besteld. Het is een hobby waar ik nog jaren geniet wil van hebben.
Tof! Je kan echt heel veel leuke recepten vinden online. Die forums zijn goud waard. Goed materiaal is inderdaad goud waard. Veel plezier met het experimenteren.

Tof! Je kan echt heel veel leuke recepten vinden online. Die forums zijn goud waard. Goed materiaal is inderdaad goud waard. Veel plezier met het experimenteren.
Voor kerstmis 2018 heb ik dit boek gekregen van mijn vrouw:

546x840.jpg

Dat was een leuk, makkelijk en toegankelijk uitgelegd boek zonder te diep in te gaan op de materies.
Aan de hand van deze concepten gestart met brouwen.

Het leuke: de schrijver is één van de oprichters van hobbybrouwen en is heel bereikbaar en super behulpzaam op dat forum - tof!

Onlangs deze gekocht:

products-0610261.jpg

Hierin gaat men op een haast academisch niveau dieper in op alles wat met het bouwproces te maken heeft.
Zal nog enkele proefbrouwsels draaien en nadien mij stilletjes aan wagen aan eigen creaties.

Terug
Bovenaan