Wat heb je vandaag gekocht?

Aangezien de ex de mobiele airco mee heeft en ik niet uitkijk naar hittegolven in mei, deze alvast besteld! Ben heel benieuwd hoe goed die zal werken!
bij hubo hebben ze nu zo`n pakket: https://www.hubo.be/nl/p/963637.html

Ik heb toch altijd het gevoel dat ze de grootste rommel waar ze niet afgeraken in zo'n pakket steken en er dan maar een prijs op plakken.
Da ding heeft genoeg BTU om een berging te koelen. 5000 BTU. Wij hadden zonne mobielen en zaten aan 11000 BTU in de slaapkamer en hebben uit miserie geopteerd voor toch een deftige airco.

Leuke cijferkes op papier allemaal maar vanaf dat die bucht zijn slang door een raam moet en alle warmte terug binnenhapt is't miserie.

Da ding heeft genoeg BTU om een berging te koelen. 5000 BTU. Wij hadden zonne mobielen en zaten aan 11000 BTU in de slaapkamer en hebben uit miserie geopteerd voor toch een deftige airco.

Leuke cijferkes op papier allemaal maar vanaf dat die bucht zijn slang door een raam moet en alle warmte terug binnenhapt is't miserie.
Dat is nog niet het ergerlijkste bij die modellen. Gezellig tv kijken met het geluid dat daaruit komt zit er ook niet meer in.

Een Marmitek Invisible Control 6 Extra om de digicoder te kunnen bedienen want die staat verborgen in onze nieuwe TV-meubel.

Nieuwe CF Moto 650MT ☺️
Had genoeg van mijn VTR na een lange rit (kapot aan schouders en polsen)
Naar Capelle gegaan en eigenlijk aangenaam verrast door de volledigheid van deze moto: koffers en valbars zitten in de prijs
Nu nog handvat verwarming en GPS en kheb alles wat ik miste op mijn VTR ;)

Blok is Kawa ER6, wel maar 649cc maar voldoende voor wat ik ervan verwacht. Gedaan met jagen, time for comfort!

Nieuwe CF Moto 650MT ☺️
Had genoeg van mijn VTR na een lange rit (kapot aan schouders en polsen)
Naar Capelle gegaan en eigenlijk aangenaam verrast door de volledigheid van deze moto: koffers en valbars zitten in de prijs
Nu nog handvat verwarming en GPS en kheb alles wat ik miste op mijn VTR ;)

Blok is Kawa ER6, wel maar 649cc maar voldoende voor wat ik ervan verwacht. Gedaan met jagen, time for comfort!
Deze https://www.testmotor.nl/2020/test-2020-cf-moto-650-serie-650mt-650nk-650gt? Ziet er namelijk niet slecht uit neen.

If so : jij bent dus de invoerder van dat vleermuizenvirus :p. (gemaakt in wuhan)

Moesten ze die nu eens full layout maken ISO, ik kocht mij direct ene.
Jup, dat is altijd de merde als ge naar iets anders dan de mainstream merken kijkt. Ik moet ook ff door de US ANSI layout doorbijten maarja, alles wordt ge gewoon zeker (hoop ik).

Jup, dat is altijd de merde als ge naar iets anders dan de mainstream merken kijkt. Ik moet ook ff door de US ANSI layout doorbijten maarja, alles wordt ge gewoon zeker (hoop ik).
Weet ge wat het ergste is? Nen tijd geleden kwam ik er achter dat ze effectief een full ISO layout hebben... maar het is zo ene die op elkaar gepropt zit gelijk op een laptop, waardoor het blokje met del enz verplaatst is. Net niet ISO dus.

Al overweeg ik het momenteel wel...

Croky seasalt.... And lime.

Had de lime niet gelezen totdat Ik die zak had opengemaakt en eentje proefde... En het toch wel een raar smaakje vond.

Niet echt mijn ding...

Print op doek van een Akira-poster : )
5p94RtL.jpg

Terug
Bovenaan