Voor in uw sandalen?witte kousen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor in uw sandalen?witte kousen
tuurlijk.Voor in uw sandalen?
Meh jaloers. Hoe groot en hoeveel gekost?Print op doek van een Akira-poster : )
![]()
30x45 cm, 43,86 EUR incl verzending. Gekozen voor "museum kwaliteit softgloss" maar ik zie het verschil met hun gewone canvas eigenlijk niet zo goedMeh jaloers. Hoe groot en hoeveel gekost?
(+10 EUR).Heb die ook al een half jaar echt super gsm voor dat geld.Pocophone x3 NFC. Veel gsm voor 200eur!
Ge hebt nog wa plaats zie ik voor een trampoline, schommel met glijbaan en een zwembadVoor de klein mannen... Een springkasteeltje (4x5m).
![]()

Ge hebt nog wa plaats zie ik voor een trampoline, schommel met glijbaan en een zwembad![]()
Euh. Ik weet niet waar dat is, maat bij ons in limburg is dat toch al een serieus groot stuk. Tegenwoordig mag je al tevreden zijn met 6aHeb wel wat plaats ja, al is het naar Limburgse normen dan weer niet heel groot, maar een speelhuis met schommel en glijbaan werd nooit gebruikt. Zwembad is pure waterverspilling, we hebben een goed stedelijk zwembad op een kilometer van hier.
![]()
Euh. Ik weet niet waar dat is, maat bij ons in limburg is dat toch al een serieus groot stuk. Tegenwoordig mag je al tevreden zijn met 6a
.Ik ben ook aan't zien voor een nieuwe gsm in die prijsklasse (€100-200) maar ik ben nogal afgeschrikt dat dat allemaal zo'n grote loebassen zijn. Ik ben net op zoek naar een iets handiger formaat.Pocophone x3 NFC. Veel gsm voor 200eur!
hij is wel iets groter dan m'n vorige (xiaomi mi a2) maar nog handelbaar. Ik ga er nog zo'n case rond steken dus hij gaat nog iets lomper wordenIk ben ook aan't zien voor een nieuwe gsm in die prijsklasse (€100-200) maar ik ben nogal afgeschrikt dat dat allemaal zo'n grote loebassen zijn. Ik ben net op zoek naar een iets handiger formaat.
Ik let vooral op hoe lang de updates gegarandeerd zijn, zodat ik hopelijk met m'n nieuwe gsm net zoals met de huidige toch een jaar of 4 kan doen. Echt, geld uitgeven voor een optreden of iets onnozel is allemaal niks, maar een gsm kopen is er mij echt teveel aan.