Wat heb je vandaag gekocht?

Print op doek van een Akira-poster : )
5p94RtL.jpg
Meh jaloers. Hoe groot en hoeveel gekost?

asset-1500870.jpg
asset-1500870.jpg

Voor dan dienen onnozelaar van de Colruyt te moeten horen: "DaAr dIeNeN dIe KaRrEn NiEt VoOr Om Zo WeInIg DiNgEn MeE tE pAkKeN".

Boeie gast, ik sta hier met St. Bernardus die ik binnen vijf minuten soldaat ga maken.

Meh jaloers. Hoe groot en hoeveel gekost?
30x45 cm, 43,86 EUR incl verzending. Gekozen voor "museum kwaliteit softgloss" maar ik zie het verschil met hun gewone canvas eigenlijk niet zo goed :p (+10 EUR).
Gekocht bij fotogeschenk.nl, die printen letterlijk alles : )

Laatst bewerkt:
Ge hebt nog wa plaats zie ik voor een trampoline, schommel met glijbaan en een zwembad 😀

Heb wel wat plaats ja, al is het naar Limburgse normen dan weer niet heel groot, maar een speelhuis met schommel en glijbaan werd nooit gebruikt. Zwembad is pure waterverspilling, we hebben een goed stedelijk zwembad op een kilometer van hier.

51154705508_4d9a64dd88_b.jpg

Heb wel wat plaats ja, al is het naar Limburgse normen dan weer niet heel groot, maar een speelhuis met schommel en glijbaan werd nooit gebruikt. Zwembad is pure waterverspilling, we hebben een goed stedelijk zwembad op een kilometer van hier.

51154705508_4d9a64dd88_b.jpg
Euh. Ik weet niet waar dat is, maat bij ons in limburg is dat toch al een serieus groot stuk. Tegenwoordig mag je al tevreden zijn met 6a

Euh. Ik weet niet waar dat is, maat bij ons in limburg is dat toch al een serieus groot stuk. Tegenwoordig mag je al tevreden zijn met 6a

Hebben dit genomen vooral voor het huis (330m2, 6 slaapkamers) excl kelder (35m2 volledig, de rest kruipkelder), niet voor de tuin. Met 6 are grond was ik wss veel blijer geweest aangezien dat veel minder werk is, maar daar staat nooit zo een groot huis op. Hier in de straat is alles 10+ are, dat van ons met 18 are zal idd wel zowat het grootste zijn.
Maar dat heb ik vorig jaar gekocht, niet vandaag :p.

Pocophone x3 NFC. Veel gsm voor 200eur!
Ik ben ook aan't zien voor een nieuwe gsm in die prijsklasse (€100-200) maar ik ben nogal afgeschrikt dat dat allemaal zo'n grote loebassen zijn. Ik ben net op zoek naar een iets handiger formaat.

Ik let vooral op hoe lang de updates gegarandeerd zijn, zodat ik hopelijk met m'n nieuwe gsm net zoals met de huidige toch een jaar of 4 kan doen. Echt, geld uitgeven voor een optreden of iets onnozel is allemaal niks, maar een gsm kopen is er mij echt teveel aan.

Ik ben ook aan't zien voor een nieuwe gsm in die prijsklasse (€100-200) maar ik ben nogal afgeschrikt dat dat allemaal zo'n grote loebassen zijn. Ik ben net op zoek naar een iets handiger formaat.

Ik let vooral op hoe lang de updates gegarandeerd zijn, zodat ik hopelijk met m'n nieuwe gsm net zoals met de huidige toch een jaar of 4 kan doen. Echt, geld uitgeven voor een optreden of iets onnozel is allemaal niks, maar een gsm kopen is er mij echt teveel aan.
hij is wel iets groter dan m'n vorige (xiaomi mi a2) maar nog handelbaar. Ik ga er nog zo'n case rond steken dus hij gaat nog iets lomper worden :D

2 paar sokken voor 40€ :unsure:

Bridgedale Hike Merino Endurance Ultra Light T2, die zijn veel te goed, kwil bijna niet anders meer :)

6 micro-brouwerij biertjes ter ondersteuning van laatstejaars die 50-dagen willen vieren. Dacht dat ik daarmee ok deed, blijken er nog tapasplanken te zijn voor andere lln en zeepjes voor nog andere... I am never going to financially recover from this.

Ne Sonos One black.

Benieuwd, mijn eerste Sonos product van de hopelijk toekomstige collectie.

Terug
Bovenaan