Wat heb je vandaag gekocht?

Omgerekend 336€ in Japan, could not resist 👀
TlYf46m.jpeg
Ik heb nen XM5 gekocht met Black Friday ter vervanging van mijn XM3. Eén van mijn grotere miskopen van de laatste jaren tbh.
Ik ben na een paar dagen gewoon terug de XM3 beginnen gebruiken ondanks het feit dat die half uit elkaar valt en enkel nog aan elkaar hangt met isolatie tape. Ik weet niet waarom, maar de fit van de XM5... I just don't like it en als je dat ding te lang op hebt begint dat echt vervelend aan te voelen tot eigenlijk zo precies drukpunten aan. En dan spreek ik nog niet over het feit dat die oorschelpen verkeerd wegdraaien als je de headset rond u nek hangt vind ik sú-per vervelend. Tenzij ze dat hebben veranderd bij de XM6 maar ik vermoed van niet want had volgens mij iets te maken met de sensor die detecteert of je de headset op hebt of niet.

Bon. Ik ga het nog wel even uitzingen met mijn XM2 :rofl: Zolang dat goed blijft werken, zie ik niet in waarom te veranderen. Het is nu ook niet dat die dingen goedkoop zijn.

Enkel besteld, zal je volgende week wat meer info kunnen geven.
Volgens de fiche: 1 usb C kabel voor alles. Mijn Zbook kan momenteel ook 2 losse schermen via usb C poweren, dus vermoed dat het wel gaat werken.
Ook wel benieuwd naar.
Irriteer me dood bij klanten die geen extra schermen ter beschikking hebben 😔

met de sales bij BambuLab wat gerief voor de 3d printer gekocht. Allez, eigenlijk niet gekocht want had genoeg gift cards bijeen gespaard, dus alles for free. Als nu de inspiratie (en het doorzettingsvermogen) weer een beetje willen meewerken, gaan we er ook iets mee doen als het toekomt:
Schermafbeelding 2025-06-26 195126.png

zondag eigenlijk:

een 12 delige DVD reeks, met historische gebeurtenissen

1) oorlog in vietnam en korea
2) amerikaanse burger oorlogen
3) WO 1
4) WO 2
5) Britse oorlogen
6) Belgische geschiedenis
....

voor amper 2 euro op de rommelmarkt!

nu nog eens tijd vinden om die allemaal te bekijken, zal ergens voor in de winter zijn zeker.

Age of Empires II: Definitive Edition (Steam summer sale)

Heeft blijkbaar support voor ultrawide 21:9, dus wel heel benieuwd om de game eens te spelen op mijn ultrawide monitor, maar zal voor straks pas zijn.

Ik heb dat spel vroeger echt zot gedraaid. :oops: Maar deze remaster van 2019 is mij volledig gepasseerd destijds.

WO-LO-LO

zondag eigenlijk:

een 12 delige DVD reeks, met historische gebeurtenissen

1) oorlog in vietnam en korea
2) amerikaanse burger oorlogen
3) WO 1
4) WO 2
5) Britse oorlogen
6) Belgische geschiedenis
....

voor amper 2 euro op de rommelmarkt!

nu nog eens tijd vinden om die allemaal te bekijken, zal ergens voor in de winter zijn zeker.
Binnen 6 maand, in a brievenbus near you!

Age of Empires II: Definitive Edition (Steam summer sale)

Heeft blijkbaar support voor ultrawide 21:9, dus wel heel benieuwd om de game eens te spelen op mijn ultrawide monitor, maar zal voor straks pas zijn.

Ik heb dat spel vroeger echt zot gedraaid. :oops: Maar deze remaster van 2019 is mij volledig gepasseerd destijds.

WO-LO-LO
Heb ze allemaal de DE, memories 😎

Heb ze allemaal de DE, memories 😎
Ja, de nostalgische waarde van AoE2 is zéér groot bij mij... Ik was ~13 jaar toen dat pas uitkwam en heb dat ontelbare uren gespeeld... :) Geweldig om de sterktes en zwaktes van elke civilization te leren kennen, de campaigns, zelf maps maken. Conquerors Expansion was destijds ook heel leuk met o.a. de Maya's als extra volk. Online multiplayer heb ik daar zelfs nog mee gedaan op een 56K modem, kort daarna Belgacom ADSL... Ongelooflijk toch hoe de tijden en technologie veranderen.

Age of Mythology vond ik ook fantastisch (PROSTAGMA). Heck, daar is ook een remake van?! Age of Mythology: Retold. Bij deze toegevoegd aan mijn Steam-wishlist...

Vanaf Age of Empires 3 begon het voor mij bergaf te gaan, al kan ik er niet echt meer de vinger op leggen waarom. Veel te lang geleden. Het was ook kantje-boordje met de framerate herinner ik mij nog vaag met mijn toenmalige PC, dus dat zal misschien ook wel meegespeeld hebben dat het minder fun was.

Age of Empires 4 zelfs nooit gespeeld.

Ik heb nen XM5 gekocht met Black Friday ter vervanging van mijn XM3. Eén van mijn grotere miskopen van de laatste jaren tbh.
Ik ben na een paar dagen gewoon terug de XM3 beginnen gebruiken ondanks het feit dat die half uit elkaar valt en enkel nog aan elkaar hangt met isolatie tape. Ik weet niet waarom, maar de fit van de XM5... I just don't like it en als je dat ding te lang op hebt begint dat echt vervelend aan te voelen tot eigenlijk zo precies drukpunten aan. En dan spreek ik nog niet over het feit dat die oorschelpen verkeerd wegdraaien als je de headset rond u nek hangt vind ik sú-per vervelend. Tenzij ze dat hebben veranderd bij de XM6 maar ik vermoed van niet want had volgens mij iets te maken met de sensor die detecteert of je de headset op hebt of niet.
De 6 plooit weer naar binnen en heeft een dikkere hoofdband.

Ja, de nostalgische waarde van AoE2 is zéér groot bij mij... Ik was ~13 jaar toen dat pas uitkwam en heb dat ontelbare uren gespeeld... :) Geweldig om de sterktes en zwaktes van elke civilization te leren kennen, de campaigns, zelf maps maken. Conquerors Expansion was destijds ook heel leuk met o.a. de Maya's als extra volk. Online multiplayer heb ik daar zelfs nog mee gedaan op een 56K modem, kort daarna Belgacom ADSL... Ongelooflijk toch hoe de tijden en technologie veranderen.

Age of Mythology vond ik ook fantastisch (PROSTAGMA). Heck, daar is ook een remake van?! Age of Mythology: Retold. Bij deze toegevoegd aan mijn Steam-wishlist...

Vanaf Age of Empires 3 begon het voor mij bergaf te gaan, al kan ik er niet echt meer de vinger op leggen waarom. Veel te lang geleden. Het was ook kantje-boordje met de framerate herinner ik mij nog vaag met mijn toenmalige PC, dus dat zal misschien ook wel meegespeeld hebben dat het minder fun was.

Age of Empires 4 zelfs nooit gespeeld.
Age of Mythology Retold is nog niet zo heel lang uit hoor, van ergens vorig jaar ofzo denk ik.

AoE 2 blijt een heerlijke game. Het feit dat de game ook in multiplayer mode zoveel jaar verder nog steeds zeer popular blijft is toch een indicatie dat het meer is dan enkel maar nostalogie. Perfect is het nooit maar overall is de game toch redelijk goed gebalanceerd en er worden vaak genoeg zaken gepatched en gewijzigd dat de game niet vastroest op 1 specifieke winnende meta.

Heb je het al kunnen uittesten of enkel besteld? Ik zie het tegenwoordig ook regelmatig passeren maar heb er altijd mijn twijfels over.
Laat je weten hoe de beeldkwaliteit enzo is na gebruik te hebben? Moeten die dingen trouwens een aparte voeding en HDMI hebben of alles via USBc (als de laptop dat kan behappen)?

Tis vree wijs, ook mooi beeld. Wel enkel full HD maar da's ok.

We kunnen mobiel werken met 3 schermen :love:

Tis vree wijs, ook mooi beeld. Wel enkel full HD maar da's ok.

We kunnen mobiel werken met 3 schermen :love:
Puur voor het werk is HD inderdaad prima. En dat "hangt" dan gewoon aan je laptopscherm?

edit: nvm, je foto's nog eens bekeken. Dat is een standaard op zichtzelf voor die twee extra schermen en je schuift je laptop daar dan gewoon tussen.

Puur voor het werk is HD inderdaad prima. En dat "hangt" dan gewoon aan je laptopscherm?

edit: nvm, je foto's nog eens bekeken. Dat is een standaard op zichtzelf voor die twee extra schermen en je schuift je laptop daar dan gewoon tussen.

Klopt dat staat op zichzelf, openklappen, laptop tussenschuiven en usb c erin

Preorder voor de officiële replica van de thermal errata katana. Ik heb hier geen excuus voor. Ik hou van Cyberpunk2077 en blijkbaar ook van plastic rommel.

XPPgkyA.jpeg

- Orlieb Fietstassen en beveiliging. Kan ik binnenkort eens wat meer vervoeren dan met een rugzak.
- Een bedframe. Matrassen zijn voor later.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan