Reverz
Well-known member
Ik heb nen XM5 gekocht met Black Friday ter vervanging van mijn XM3. Eén van mijn grotere miskopen van de laatste jaren tbh.Omgerekend 336€ in Japan, could not resist
![]()
Ik ben na een paar dagen gewoon terug de XM3 beginnen gebruiken ondanks het feit dat die half uit elkaar valt en enkel nog aan elkaar hangt met isolatie tape. Ik weet niet waarom, maar de fit van de XM5... I just don't like it en als je dat ding te lang op hebt begint dat echt vervelend aan te voelen tot eigenlijk zo precies drukpunten aan. En dan spreek ik nog niet over het feit dat die oorschelpen verkeerd wegdraaien als je de headset rond u nek hangt vind ik sú-per vervelend. Tenzij ze dat hebben veranderd bij de XM6 maar ik vermoed van niet want had volgens mij iets te maken met de sensor die detecteert of je de headset op hebt of niet.

Zolang dat goed blijft werken, zie ik niet in waarom te veranderen. Het is nu ook niet dat die dingen goedkoop zijn.
Maar deze remaster van 2019 is mij volledig gepasseerd destijds.
Geweldig om de sterktes en zwaktes van elke civilization te leren kennen, de campaigns, zelf maps maken. Conquerors Expansion was destijds ook heel leuk met o.a. de Maya's als extra volk. Online multiplayer heb ik daar zelfs nog mee gedaan op een 56K modem, kort daarna Belgacom ADSL... Ongelooflijk toch hoe de tijden en technologie veranderen.