Mr.Fingers
Well-known member
Soms spring ik wel eens een kringwinkel binnen, en soms kom je wel eens schatten tegen. Paar weken terug een fraai Limoges koffieservies voor 10€, vandaag een vintage Le Creuset Cocotte (28cm) voor 13€.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oef, prijzig maar leuk spul.nieuw speelgoed![]()
Sako TRG 22 1A in 6.5 creedmore

Oef, prijzig maar leuk spul.
Niet voor mijn portefeuille echter, had de Tikka T3x TAC A1 op het oog maar nu eerder aan het kijken naar de nieuwe Ace Target
Mss even wachten op de G210 (afhankelijk of je die kan krijgen)?@Pana Sako
Sako en creedmore zijn beiden een win.
Ben nu ah sparen voor de HK MR762A1 viper III package maar dat is weer ook een kleine 8000 usd.
Mss even wachten op de G210 (afhankelijk of je die kan krijgen)?
Of nog beter, een LMT Mars-H.
Enfin, allemaal zwaar boven mijn budget lol + ik moet naar Frankrijk of Polen om ze de benen te laten strekken, dus 1 LRPR is genoeg voor mij.
Ik wil niemand jaloers maken maar...
![]()
Misdaad tegen de menselijkheid.Ik wil niemand jaloers maken maar...
![]()
White power! Witte chocolade is toch echt da shit op koeken!Misdaad tegen de menselijkheid.
Enkel bruine chocolate!
Hoeveel strafpunten wil je?White power! Witte chocolade is toch echt da shit op koeken!
Kan al niet wachten voor de volgende warning van onze MOderAtorS!
In Spanje gewoon verkrijgbaar en inderdaad gewoon de lekkerste dinokoeken. Enjoy!Ik wil niemand jaloers maken maar...
![]()
Vandaag een fietstas gekocht, eigenlijk veel te duur voor wat het is, maar ik heb voor het gemak gekozen.
ORTLIEB Back-Roller High Visibility - QL3.1 Bike Pannier - 20L - black reflective
![]()
is dat nu wat ze een creampie noemen ?Ik wil niemand jaloers maken maar...
![]()