Wat heb je vandaag gekocht?

Soms spring ik wel eens een kringwinkel binnen, en soms kom je wel eens schatten tegen. Paar weken terug een fraai Limoges koffieservies voor 10€, vandaag een vintage Le Creuset Cocotte (28cm) voor 13€.

AMD Ryzen 7 9700X
ASRock B850 Pro RS
Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30
Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB GDDR6
NZXT C850 Gold ATX 3.1
Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 4TB
Thermalright Phantom Spirit 120 SE
Chieftec APEX AIR

Nu effe genoeg geweest. :unsure:

Zal een mooie upgrade zijn komende van

Intel Core i5 4690K / 3.5 Ghz
Crucial Ballistix Tactical - Geheugen - 8 GB
MSI Z97 GAMING 5
MSI GTX 980 Gaming 4G
Scythe Mugen 4
Crucial MX100
Seagate Barracuda STBD2000201
Fractal Design Define R5
Seasonic M12II EVO

Beestje viert zijn 10de verjaardag binnen 9 dagen.

SAKO_TRG_A1_3595_1.jpg
nieuw speelgoed:

Sako TRG 22 1A in 6.5 creedmore

@Pana Sako
Oef, prijzig maar leuk spul.
Niet voor mijn portefeuille echter, had de Tikka T3x TAC A1 op het oog maar nu eerder aan het kijken naar de nieuwe Ace Target

Sako en creedmore zijn beiden een win.

Ben nu ah sparen voor de HK MR762A1 viper III package maar dat is weer ook een kleine 8000 usd.

@Pana Sako

Sako en creedmore zijn beiden een win.

Ben nu ah sparen voor de HK MR762A1 viper III package maar dat is weer ook een kleine 8000 usd.
Mss even wachten op de G210 (afhankelijk of je die kan krijgen)?
Of nog beter, een LMT Mars-H.

Enfin, allemaal zwaar boven mijn budget lol + ik moet naar Frankrijk of Polen om ze de benen te laten strekken, dus 1 LRPR is genoeg voor mij.

Mss even wachten op de G210 (afhankelijk of je die kan krijgen)?
Of nog beter, een LMT Mars-H.

Enfin, allemaal zwaar boven mijn budget lol + ik moet naar Frankrijk of Polen om ze de benen te laten strekken, dus 1 LRPR is genoeg voor mij.

Er is nog geen civilian versie van de G210. Die is trouwens ook op hetzelfde platform als de 417. De 762 is als AR een beter platform. Groupings in moeilijkere condities is beter dan de 417. De G210 heeft ook weer van die speciale mags nodig alsook duurdere munitie en is niet gemaakt om te blijven schieten maar als short distance sniper.

De HK 762 is het meest betrouwbare AR platform in de wereld.

Ik heb op zich al een AR maar als ik dan nog eens 1 koop wil ik wel het beste platform daarom ook geen LMT. De verwisselbare barrels is leuk maar de HK blijft beter

Vandaag een fietstas gekocht, eigenlijk veel te duur voor wat het is, maar ik heb voor het gemak gekozen.
ORTLIEB Back-Roller High Visibility - QL3.1 Bike Pannier - 20L - black reflective
6PIH4I7.png

Ik denk dat je imiddels wel kunt zeggen of je het de centen waard vond? (ik ben opzoek naar een goede fietstas/rugzak voor mijn woonwerk verkeer

Terug
Bovenaan