Wat heb je vandaag gekocht?

ziezo, nooit meer gezever van die verschillende airlines, met elk hun eigen regeltjes, trolleys, wieltjes..... deze wordt overal geaccepteerd.

met de BG referral natuurlijk ;)
Hoe weet je dat zo zeker, ken je de afmetingen vanbuiten?

Wel aan het denken om dat ook te bestellen als het effectief zo is. Ben van plan wat meer citytrips te doen en de prijs van een vlucht met of zonder bagage kan serieus verschillen. En een paar shirts en broeken zullen daar wel in passen denk ik.

Hoe weet je dat zo zeker, ken je de afmetingen vanbuiten?

Wel aan het denken om dat ook te bestellen als het effectief zo is. Ben van plan wat meer citytrips te doen en de prijs van een vlucht met of zonder bagage kan serieus verschillen. En een paar shirts en broeken zullen daar wel in passen denk ik.
ja overal is het 56 x 40 x 23 cm.

bij sommige aziatische maatschappijen zelfs 55 x 40 x 20....

dus momenteel steeds met de poepers dat ik geen mizerie mee heb met mijn trolley. Maar met deze tas is het verleden tijd.
Deze past binnen de kleinste aziatische maat, en kan je steeds nog wat induwen ook , hier en daar, moesten ze die in zo'n vorm steken.

Weegt bovendien ook leeg minder , dan een lege trolley. dus zowiezo win win.

EDIT: enkel bij ryanair , of maatschappijen die zo'n ULTRA LIGHT ticket aanbieden, moet je oppassen. Dan mag je rugzak maar 40 cm hoog zijn, dan moet je dus een casual rugzakje meenemen, als je zo'n ticket boekt. Maar voor de standaard "carry on" baggage, zal die rugzak ALTIJD voldoen.

50 gu10 lampen van INNR (36x wit/warm wit en 14x wit/warm wim/rgb).
Totaal renovatie begint naar de afwerkingsfase te gaan en het was aan 30% korting.

Dus ineens maar voor alle lichten die ik nu al weet dat gu10 aansluiting worden lampjes aangekocht.

(Verder nog 3x phillips hue motion sensor (2+1 gratis promo) en een ikea slimme stekker gekocht voor nu tijdelijk al op de werf te gebruiken)

Gekocht is veel gezegd. Eerder ingetekend op een BF-promo van Yoin. Ik zat daar al bij, maar nu dus 3GB extra bovenop de 10. Ik kom niet eens aan 4 of 5 met al dat thuiswerken. Het kan maar eens dienen.

een 24 inch scherm.
komende van een 21 inch scherm.

2de hands opnieuw voor slechts 30 euro. ik denk toch wel een koopje te hebben gedaan. wat een verbetering.,

en voor het eerst geen VGA maar een DVI kabel. (ik weet, ik kom een 10 jaar achter, het is nu allemaal DSUB of HDMI zeker :) )

een 24 inch scherm.
komende van een 21 inch scherm.

2de hands opnieuw voor slechts 30 euro. ik denk toch wel een koopje te hebben gedaan. wat een verbetering.,

en voor het eerst geen VGA maar een DVI kabel. (ik weet, ik kom een 10 jaar achter, het is nu allemaal DSUB of HDMI zeker :) )
Dsub is ook antiek man, bedoel je mss displayport?

Dsub is ook antiek man, bedoel je mss displayport?
idd , displayport bedoelde ik.

ik snap nie goed waarom zoveel verschillende poorten allemaal bestaan?
en displayport ziet er quasi heel hetzelfde uit als hdmi; dus waarom weer nog een nieuwe soort connector.....

idd , displayport bedoelde ik.

ik snap nie goed waarom zoveel verschillende poorten allemaal bestaan?
en displayport ziet er quasi heel hetzelfde uit als hdmi; dus waarom weer nog een nieuwe soort connector.....
techniek verandert, en de mogelijkheden van VGA of... zijn niet dezelfde als die van HDMI. Waardoor je oa. ook beter beeld hebt

3 x 10 m kerstverlichting voor buiten. Ziet er ‘s avonds wel leuk uit. Is geen clusterverlichting. Maar om de 10 cm een lampje. Ze branden wel goed.

Terug
Bovenaan