Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe weet je dat zo zeker, ken je de afmetingen vanbuiten?
ziezo, nooit meer gezever van die verschillende airlines, met elk hun eigen regeltjes, trolleys, wieltjes..... deze wordt overal geaccepteerd.
met de BG referral natuurlijk![]()
ja overal is het 56 x 40 x 23 cm.Hoe weet je dat zo zeker, ken je de afmetingen vanbuiten?
Wel aan het denken om dat ook te bestellen als het effectief zo is. Ben van plan wat meer citytrips te doen en de prijs van een vlucht met of zonder bagage kan serieus verschillen. En een paar shirts en broeken zullen daar wel in passen denk ik.

Made in China?schoon hé
![]()
666e7c6c-b723-4df4-b184-47105595d0a4 hosted at ImgBB
Afbeelding 666e7c6c-b723-4df4-b184-47105595d0a4 gehost op ImgBBibb.co
![]()
![]()
Mooooooi!schoon hé
![]()
666e7c6c-b723-4df4-b184-47105595d0a4 hosted at ImgBB
Afbeelding 666e7c6c-b723-4df4-b184-47105595d0a4 gehost op ImgBBibb.co
![]()
![]()

)20 jaar bedoel je?en voor het eerst geen VGA maar een DVI kabel. (ik weet, ik kom een 10 jaar achter, het is nu allemaal DSUB of HDMI zeker)
Oei. 25 zelfs.De DVI (Digital Visual Interface) specificatie werd gepubliceerd op 2 april 1999 door DDWG (Digital Display Working Group), en was oorspronkelijk bedoeld als interface voor monitoren.
Dsub is ook antiek man, bedoel je mss displayport?een 24 inch scherm.
komende van een 21 inch scherm.
2de hands opnieuw voor slechts 30 euro. ik denk toch wel een koopje te hebben gedaan. wat een verbetering.,
en voor het eerst geen VGA maar een DVI kabel. (ik weet, ik kom een 10 jaar achter, het is nu allemaal DSUB of HDMI zeker)
idd , displayport bedoelde ik.Dsub is ook antiek man, bedoel je mss displayport?
techniek verandert, en de mogelijkheden van VGA of... zijn niet dezelfde als die van HDMI. Waardoor je oa. ook beter beeld hebtidd , displayport bedoelde ik.
ik snap nie goed waarom zoveel verschillende poorten allemaal bestaan?
en displayport ziet er quasi heel hetzelfde uit als hdmi; dus waarom weer nog een nieuwe soort connector.....
Een bescherm hoesje voor het bescherm hoesje van je oortjes? Mag ik dat vreemd vinden?AirPods Case van Ideal of Sweden voor 1,99 - op Bol staat deze voor 24,95. Leve Action (soms)![]()

Sebiet Age of Empires II maar eens opstarten dan. Wololololo.'t Is hier precies de nostalgie thread aan het worden zo.