Wat heb je vandaag gekocht?

42130_alt5.jpg

Deze bmw 1000 rr in lego technic gekocht, mooi prijsje van 153 eur, als ge weet dat de adviesprijs 250 eur bedraagt. (tip kwam van dit forum)

Ik zal er wel pas aan beginnen wanneer ik een stulp/case ervoor heb, tegen het stof. Zal imo een heel mooi resultaat geven zo op mijne bureau, naast de pc, als showpiece...

And so it begins... Neeje, ik zie mij niet veel andere sets bijkopen, blijven dure aankopen, en al een chance dat deze een 39% korting had, anders zou ik serieus getwijfeld hebben denk ik. Ik had dacht ik met BG link gekocht, maar zie hem niet verschijnen in de banner, onderaan de home page van het forum.

Oh ja, ook nog 2 pullen gekocht vandaag, ene nog aan 50% korting, en de andere de volle pot, nieuwe collectie. Effe terug de knip erop nu...

Anker 323 10.000mAh powerbank gekocht omdat ik iets kleiner wou. Blijkt ze groter te zijn dan die van 20.000 mAh die ik al had...

Broek en coltrui voor Mr S, sneakers (ene keer foute maat, ene keer correct) voor Thing 2, het Notebook 3 boek van Gravity Falls voor Thing 1, Sketchers Uno Love voor mij, alsook een diadeem met blinkers cuz I gots to shine.

September is nog steeds alles int nieuw voor mij, dus:
laarsjes, trui, pyjama, kousen, ondergoed, en nieuwe make-up van Chanel met de 20% Bring your bottle back van Ici Paris.

+ de dag is nog jong 🥳

42130_alt5.jpg

Deze bmw 1000 rr in lego technic gekocht, mooi prijsje van 153 eur, als ge weet dat de adviesprijs 250 eur bedraagt. (tip kwam van dit forum)

Ik zal er wel pas aan beginnen wanneer ik een stulp/case ervoor heb, tegen het stof. Zal imo een heel mooi resultaat geven zo op mijne bureau, naast de pc, als showpiece...

And so it begins... Neeje, ik zie mij niet veel andere sets bijkopen, blijven dure aankopen, en al een chance dat deze een 39% korting had, anders zou ik serieus getwijfeld hebben denk ik. Ik had dacht ik met BG link gekocht, maar zie hem niet verschijnen in de banner, onderaan de home page van het forum.

Oh ja, ook nog 2 pullen gekocht vandaag, ene nog aan 50% korting, en de andere de volle pot, nieuwe collectie. Effe terug de knip erop nu...
Nog ergens te koop?

Vorig jaar slechts 3 weken op voorhand beginnen bekijken wat het aanbod in de regio was...
En die fout gaan we niet nog eens maken! 😁
Tickets voor de Halloweentocht in het provinciaal domein zijn binnen! Zal de eerste keer worden voor de dochter, ik ben benieuwd!

Tik Tak Terror voor de jongste, je speelt OXO tegen het boek. €2,50 bij Boekenvoordeel, kunt nie missen voor dat geld. Kennelijk is er ook maar 1 keuze te maken waardoor je van het boek kan winnen.

Terug
Bovenaan