Wat heb je vandaag gekocht?

van de week achter flessen gezocht voor mijn sodastream, maar aangezien die niet meer wordt gemaakt, zijn ook de flessen niet meer te vinden. Vandaag zag ik dan op pepper een aanbieding voor Aqvia Exclusive bruiswatermaker van RVS. Normaal 119euro en nu voor 30. Das ne deal die net op tijd kwam.

Yamaha mini-keten voor op de slaapkamer. Heb ik ook wat achtergrondmuziek tijdens het lezen in bed en kan ik (dankzij de 'sleep'-functie) in slaap vallen bij wat 'white noise'.
Nu toch maar eens stoppen met audio-apparatuur kopen want drie hifi-systemen zal ondertussen wel genoeg zijn...:unsure:

trouwkostuum
Voor over 2 weken dus rijkelijk laat maar ik ben er content mee!
Wel de eerste keer dat ik zag dat een grotere maat meer geld kost als de kleinere :|
naar het shoppingcenter geweest en gelukkig hing het in 2 winkel rechtover elkaar, €90 kunnen besparen door het in de 2e winkel te kopen waar ze niet meer vroegen voor ne 56.

€70 voor een strikske begot >.< , 'tis goed dat er fotos van gepakt gaan worden

Logitech G502x nadat de oude G502 het scrolwiel bij momenten niet meer klikt. Ik had eerst nog een Corsair Ironclaw de kans gegeven, maar dat voelde toch niet zo lekker en te weinig aanpasbare knoppen.

Eindelijk, EIN-DE-LIJK een nieuwe deftige lanyard gevonden. En dan nog van het (Belgisch) bekend merk Bellerose, één van mijn favoriete merken... Is blijkbaar nieuw binnen, om de zoveel tijd zoek ik eens rond op internet

Was enkel maar eentje terug te vinden in de vrouwen afdeling, maar boeit me niet. Die dat ik momenteel heb is van de '89 Bellerose' collectie, en ik schat dat die 20 jaar oud is, of meer, dus ik ga die foto hier niet zetten, maar heeft wel een zalige color scheme, donkerblauw met bordeaux letters, maarja die zijn uiteraard niet meer te vinden.

Screenshot_20230813_141904_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20230813_141923_Samsung Internet.jpg

Wel spijtig van die karabijn, ik heb liever enkel de o-ring om de sleutels aan te hangen. Zou ik dat eraf krijgen, want dat gaat teveel plaats innemen, ik draag mijn lanyards namelijk in de broek, :ROFLMAO:...

k heb er gelijk maar deze bij gekocht, omdat de shipping 10 euro is FFS...

Screenshot_20230813_142708_Samsung Internet.jpg

Maar ik weet wel dat het kwaliteit is, het moet namelijk meegaan, maar heb wel liever de lange strap, zodat indien nodig ik het toch rond de nek kan dragen...

Goed om zien dat de lanyard toch nog niet dood is!!!

Ik kon natuurlijk een Gucci of prada aan 200 + kopen, maar dat is wat overkill uiteraard...

Phew, 50 euro lichter maar wel Voldaan...

En hoe ? Zonder de stiksels of iets anders kapot te maken?
Dat had je niet gezegd! 😥
Ik zou proberen met zo'n tang (boutenschaar/betonschaar, noemt het precies) als je iemand kent die dat heeft liggen. Bij den Hubo enzo ligt dat bij de kettingen ed. die op rol zijn en ze per meter verkopen, moest je daar eens passeren.
Of met een slijpschijfje.

Een speelgoed drilboor voor 2€ en het schild van captain America voor 1€.
Lang leve de rommelmarkt!
Playboybunny pluche voor mijn hond gekocht. 2euro. Konijn heeft al afgezien.
Pimpin is pretty ez.

En voor mezelve, 8bitdo ultimate controller(50eur amazon.de).
Voelt net niet zo goed als de Switch pro controller, maar qua functionaliteit voor zowel pc, console als Steamdeck, is het wel een krachtpatser.

Een gokje geplaceerd op een niet nader genoemde voetbalploeg aan x 30 odds. Doe ik wel vaker bij de 'start' van de competitie.

Terug
Bovenaan