Eindelijk, EIN-DE-LIJK een nieuwe deftige lanyard gevonden. En dan nog van het (Belgisch) bekend merk Bellerose, één van mijn favoriete merken... Is blijkbaar nieuw binnen, om de zoveel tijd zoek ik eens rond op internet
Was enkel maar eentje terug te vinden in de vrouwen afdeling, maar boeit me niet. Die dat ik momenteel heb is van de '89 Bellerose' collectie, en ik schat dat die 20 jaar oud is, of meer, dus ik ga die foto hier niet zetten, maar heeft wel een zalige color scheme, donkerblauw met bordeaux letters, maarja die zijn uiteraard niet meer te vinden.
Wel spijtig van die karabijn, ik heb liever enkel de o-ring om de sleutels aan te hangen. Zou ik dat eraf krijgen, want dat gaat teveel plaats innemen, ik draag mijn lanyards namelijk in de broek,

...
k heb er gelijk maar deze bij gekocht, omdat de shipping 10 euro is FFS...
Maar ik weet wel dat het kwaliteit is, het moet namelijk meegaan, maar heb wel liever de lange strap, zodat indien nodig ik het toch rond de nek kan dragen...
Goed om zien dat de lanyard toch nog niet dood is!!!
Ik kon natuurlijk een Gucci of prada aan 200 + kopen, maar dat is wat overkill uiteraard...
Phew, 50 euro lichter maar wel Voldaan...