Wat heb je vandaag gekocht?

Van mijn voornemens enkele posts terug blijft weinig van over :unsure:

Trouwens alles van zalando moest terug, alles te groot en die vest was niks voor mij. Spijtig genoeg krijgt ge dat niet in geld terug maar in aankoopkrediet, dus 2 paar schoenen gekocht daarmee, eentje terug van Van Lier (ander model), en andere een soort van mocassin voor in de zomer.
Screenshot_20240215_142443_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240215_142550_Samsung Internet.jpg


Maar dus mailtje binnen van de zeb, 20 eur korting op de nieuwe collectie. (vanaf 100 eur)

Ik had daar al een hemdje gekocht in het verleden, en dat zat super goed, dus ik wou zien of dit toeval was, en neen dus, dat merk Marcel de Bruxelles zit mij als gegoten in medium, 2 gekocht van 69,99€

Dit is de eerste:

Screenshot_20240215_142745_Samsung Internet.jpg


En de tweede vind ik nergens terug op hunne site, een soort van effen licht blauw met een mini print erin van dichtbij gezien. Zeer mooi!

Nu wel nog een 70 tal euros over op zalando, blijft redelijk lang goed. Maar een schoon zomer vesteke vinden is echter ni zo simpel...
 
Daarnet een unifi 16 poorts Switch Lite met PoE gekocht voor aan de modem. Heel mijn netwerk zal dus unifi zijn en op te volgen in de controller... Heb al UDM, Mesh 6 en Ac Pro staan. Al bij al een kostelijke setup, maar wel goed gerief. Deze staat aan 215 (prijstip Bol), en had 6% korting via het werk, kwam op 202,84 euro zo.

Oh ja, uiteraard met BG referral aangeschaft!
 
Omdat toen ik ben alleen gaan wonen ik de afdankertjes heb meegekregen en om terug een kleine reserve te hebben:

Al is het spijtig dat het niet de witte zijn. Nu, we zien wel hoe goed die zijn.

Met de hunt code had je dan ook nog gratis verzending. Wel een beetje te veel washandjes, maar bon we trekken ons plan dan wel.
 

Ik eet toch liever gewone frieten :p.
Al had ik nog een korting gescoord via benefit at work, waardoor het nog iets goedkoper was.
Al heb ik als beloning wel een kortingscode van 15% gekregen voor mijn inschrijving. Wel maar 1 maand geldig, en niet direct van plan om er nog iets kortelings te kopen. Indien ik iemand een plezier kan doen, laat maar weten.
 
Van mijn voornemens enkele posts terug blijft weinig van over :unsure:

Trouwens alles van zalando moest terug, alles te groot en die vest was niks voor mij. Spijtig genoeg krijgt ge dat niet in geld terug maar in aankoopkrediet, dus 2 paar schoenen gekocht daarmee, eentje terug van Van Lier (ander model), en andere een soort van mocassin voor in de zomer.
Huh, bij zalando krijgt ge wel gewoon uw geld terug?

Allez, ik gebruik achteraf betalen en na terugsturen moet je enkel betalen wat je wilt houden.
 

Een steelstofzuiger met koord. Ik houd niet van oplossingen met batterijen. De robotstofzuiger doet het grote werk, deze doet de details en de trap. Mijn sledestofzuiger is veel te irritant.
 
Multigroomer van Philips. Wat een verademing wel om het werk vanonder te scheren zonder pijn of sneetjes. Ik had dit al veel eerder moeten kopen. Ook handig die neustrimmer en allerhande accessoires.
 
Terug
Bovenaan