MiniJeffrey
Well-known member
Rond de 21 zonder verwarming, maar ik vind dat precies toch maar fris. Meestal dus bijverwarmen tot rond 22. Wat al een serieuze toegeving is gezien ik normaal graag 23 of 24 heb in de winter. Uitzonderlijk nog eens tot 23.
Nuja, eigenlijk zou ik niet echt moeten besparen want mijn warmtenet heeft nog steeds lage prijs van 4cent per kWh maar gezien het volgend jaar naar 12 gaat probeer ik toch al wat te wennen aan iets minder warm XD.
Ik verbruik per jaar meestal rond de 1.500 kWh voor verwarming+warm water (merci BEN woning) dus ça-va nog.
Nuja, eigenlijk zou ik niet echt moeten besparen want mijn warmtenet heeft nog steeds lage prijs van 4cent per kWh maar gezien het volgend jaar naar 12 gaat probeer ik toch al wat te wennen aan iets minder warm XD.
Ik verbruik per jaar meestal rond de 1.500 kWh voor verwarming+warm water (merci BEN woning) dus ça-va nog.

. Een gemiddelde van minder dan 240 m3 per maand voor de periode december tot 17 juni mag geen probleem zijn
. Het aantal graaddagen van 17/06/2022 - 01/12/2022 tov het aantal graaddagen van 17/06/2021 - 01/12/2021 is wel 35% lager. Daar ligt ook een deel van de verklaring.
Iedereen zit hier trots de besparingen te delen, maar ik denk dat veel gewoon te maken heeft met het uitzonderlijk warme weer voor de tijd van het jaar.
. Zal het kleine verschil met gisteren zijn.