Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons 19°C op het werk, en de refter +/-16°C.Op het werk momenteel 26°.
Fuck, das afzien. Ik zit hier met een serieus zware kop...
Thuis staat thermostaat op 19° en das perfect voor mij.
Idd. De temperatuur is opvallend omhoog gegaan sinds dat berichtJa... normaal ging men 21° aanhouden bij 3x8. Het is nog nooit zo warm geweest bij ons op het werk oO

Werk jij ook van thuis uit? Hier staat het op 19 graden, maar ik wikkel mezelf in zo een sjaal die een half deken is, als ik aan het werken ben... Da's toch gevoelig kouder.Hier al paar keer 16.5 gezien. Verwarmingsprogramma staat nu op 18,5 als we thuis zijn. Verbazend hoe snel dat went. 18.5 voelt nu aangenaam aan + ik heb het overal te warm als ik ergens kom. Zowel vrouw als kinderen klagen er ook niet van. Dus zolang dat zo blijft blijft het ook 18.5. Zie het in de winter wel eerder 20 worden, zullen zien.
Soms, maar dan is het idd wel wat frisser maar dan doe ik een extra trui aanWerk jij ook van thuis uit? Hier staat het op 19 graden, maar ik wikkel mezelf in zo een sjaal die een half deken is, als ik aan het werken ben... Da's toch gevoelig kouder.

Een verdubbeling, ga ik in november nie teveel in kijkenVoorlopig nog 20 graden binnen, begint soms wat koud aan te voelen.
Sinds gisteren de Engie app en dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt.
Prijsverschil tussen september en oktober.![]()
Warm water en verwarming apart regelbaar. Of wat bedoel je?Hoe doe je dat dan voor warm water?
Ik ben/was van de veronderstelling dat warm water altijd door de gasketel werd geregeld. Bij ons is het althans zo? Dus indien ik onze ketel volledig zou uitzetten, hebben we ook geen warm water.Warm water en verwarming apart regelbaar. Of wat bedoel je?
Ik weet het niet. Ben geen boiler kennerIk ben/was van de veronderstelling dat warm water altijd door de gasketel werd geregeld. Bij ons is het althans zo? Dus indien ik onze ketel volledig zou uitzetten, hebben we ook geen warm water.
Ik heb 2 temperatuurregelingen. Eentje voor de doorstromer van warm water en andere voor de verwarming. Als ik die van de verwarming uitzet dan maakt het niet uit op welke temperatuur ik de verwarming zet op de sturingsconsole. Die slaat niet aan.