Waar woon jij?

Simpele vraag, het antwoord kan je hier geven zonder dat je teveel details moet geven:


Plaats een marker op de plaats waar je ongeveer woont. Deze map is openbaar, je volledig exact adres geven is dus mss niet zo'n goed idee. Plaats je pin in de buurt waarvan je woont.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Done . Lijkt me wel leuk om de verspreiding van BG'ers te zien..

Edit: @Remake ik sta in de zon met worstenvingers. Da typt nie zo gemakkelijk ;)
 
snap het idee niet zo goed.

als we willen zeggen waar we wonen, dan plaatsen we het toch wel in onze BG account details, en ziet iedereen het?
 
snap het idee niet zo goed.

als we willen zeggen waar we wonen, dan plaatsen we het toch wel in onze BG account details, en ziet iedereen het?
Leg mij eens uit hoe je dan gemakkelijk ziet wie in je buurt woont? En natuurlijk ben je niet verplicht om hieraan mee te doen.
 
snap het idee niet zo goed.

als we willen zeggen waar we wonen, dan plaatsen we het toch wel in onze BG account details, en ziet iedereen het?
Toch eens leuk om het op een kaart te zien vind ik. Geeft een mooi overzicht van het totaal ipv op elke nick apart te gaan kijken.
 
snap het idee niet zo goed.

als we willen zeggen waar we wonen, dan plaatsen we het toch wel in onze BG account details, en ziet iedereen het?
Dan moet je al account na account gaan afgaan. Hier zie je het in 1 oogopslag
 
Leg mij eens uit hoe je dan gemakkelijk ziet wie in je buurt woont? En natuurlijk ben je niet verplicht om hieraan mee te doen.
Ah is dit niet meer zoals vroeger op 9L ? stond toch gewoon onder de username
 
en heb jij al alle profielen van alle users bekeken?
Nee ik bedoel, bij elke post in elke thread stond dit gewoon onder de username meteen zichtbaar.
Maar goed, is blijkbaar niet meer zo zeker...
 
Nee ik bedoel, bij elke post in elke thread stond dit gewoon onder de username meteen zichtbaar.
Maar goed, is blijkbaar niet meer zo zeker...
Dan nog heb je toch totaal geen overzicht? Je kan het van 1 user zien ja maar ga jij alle users afgaan om daar een beeld van te hebben?

Dit is gewoon een mooi overzicht van alle users die dat wensen in te geven op de kaart, meer niet...
 
Een heatmap van je verplaatsingen is toch ook overzichtelijker dan een Excel sheet met 1000 lijnen...
 
Ik vind dat eigenlijk wel leuk om eens in een oogopslag te zien wat de verdeling over Vlaanderen/België is van onze users.
 
Terug
Bovenaan