Waar kan ik dit kopen?

Razer

Active member
Crowdfunder FE
Regelmatig wil iemand weten waar iets te koop is en omdat voor zulke vragen een eigen topic iets te veel van het goede is, bestaat er nu dit verzameltopic.

Als je wilt weten waar iets te koop is, dan kan je dit hier vragen.
 
Misschien simpel voor elecktriekers...

Toen we verhuisd waren naar deze nieuwbouw zat er in onze douche een spot (led) met int midden iets waardoor de spot niet recht naar beneden schijnt maar dus het licht vooral opzij spreidt...
Deze was dan relatief snel kapot en zelf gezocht maar niet gevonden.
Ook aan elektricien gevraagd maar geen antwoord gekregen....

dus wat zoek ik:

Een ledspotje voor in douche die het licht niet rechtstreeks naar beneden schijnt maar opzij spreidt 🤓
 
Misschien simpel voor elecktriekers...

Toen we verhuisd waren naar deze nieuwbouw zat er in onze douche een spot (led) met int midden iets waardoor de spot niet recht naar beneden schijnt maar dus het licht vooral opzij spreidt...
Deze was dan relatief snel kapot en zelf gezocht maar niet gevonden.
Ook aan elektricien gevraagd maar geen antwoord gekregen....

dus wat zoek ik:

Een ledspotje voor in douche die het licht niet rechtstreeks naar beneden schijnt maar opzij spreidt 🤓
Zoiets?https://www.rocalux.nl/binnen-verlichting/spots-met-led/deco-led-indirect/
 
Is dan weer iets compleet anders.
zelf nu nog eens zitten verder zoeken en was meer iets in dit genre:

Maar hier lijkt de lamp redelijk plat, was meer zoals een normale ledspot
 
Is het een gu10 lamp dat je hebt? Is de oude lamp er al eens uitgehaald?
Staat daar geen merk en type op de voet of buitenkant reflector?
 
Is dan weer iets compleet anders.
zelf nu nog eens zitten verder zoeken en was meer iets in dit genre:

Maar hier lijkt de lamp redelijk plat, was meer zoals een normale ledspot
Je zoekt dus een oppervlakte lamp? Of zoek je een inbouw spot-type, met een kantal articulatie? Het laatste betstaat amper in douche-veilige versies, gezien er geen manier is om die af te sluiten.
 
ik ben op zoek naar een mini-koffer frigo liefst met glas. Dus zoiets in deze vorm (in mini formaat, natuurlijk). De enkelingen die ik vind zijn draagbare systemen of voor in auto's/camions en werken dus op 12v. Erg knap zijn die trouwens ook ni.
 
Hoe ziet dat er uit? Wat zit er in? Hoe smaakt het?
Image-1%255B5476bis%255D.jpg

Hier te koop
 
Iemand die weet waar ik een voerton kan kopen, vierkant, 25 liter ca, met onderaan een schroef? Het is voor ons poezeneten. Ik wil die korrels in een grote bak doen, en dan gewoon onderaan een schroef hebben waarmee ik de eetbakjes vul. Ik heb al enkele keren proberen zoeken maar ik vind dat werkelijk nergens.
 
Iemand die weet waar ik een voerton kan kopen, vierkant, 25 liter ca, met onderaan een schroef? Het is voor ons poezeneten. Ik wil die korrels in een grote bak doen, en dan gewoon onderaan een schroef hebben waarmee ik de eetbakjes vul. Ik heb al enkele keren proberen zoeken maar ik vind dat werkelijk nergens.
Ik heb geen katten dus weet niet exact wat je zoekt maar mss eens kijken naar van die cornflakes dispensers?
 
Terug
Bovenaan