Gebruik stads-/gemeente-app?

Eclipse

New member
Hallo! Ik heb onderstaande ook reeds op andere fora gevraagd, maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik was mijn telefoon aan het opruimen en apps aan het verwijderen die ik niet meer gebruik. Omdat ik de laatste jaren nogal vaak verhuisd ben, heb ik uiteindelijk een aantal apps verwijderd die specifiek zijn voor de stad of gemeente waar ik gewoond heb. Hasselt, Genk, Kortrijk en zelfs een kleinere Limburgse stad als Sint-Truiden hebben bijvoorbeeld allemaal hun eigen stad/gemeente-apps.

Nu is mijn vraag: heeft jouw stad ook een eigen app? En zo ja, gebruik je die eigenlijk wel? Waarvoor? Of vind je ze een verspilling van geld en middelen?
 
De laatste keer dat mijn gemeente in het nieuws kwam ging het over stoepborden. Ik denk niet dat we een eigen app hebben. :unsure:
 
Nog nooit van gehoord zelfs.
Idem. WIj hadden wel vele jaren geleden een soort buurt-app die iemand hier uit de grond heeft proberen stampen, maar da's geflopt. Je kon daar de reclamefolders in zien en berichtjes voor de buren plaatsen maar niemand gebruikte die.
 
1x gebruikt op 4 jaar tijd toen ik mijn ophaalkalender voor het vuilnis kwijt was en niet terugvond op de website :)
Ondertussen op nieuwe gsm er ook niet meer opstaan.
 
Er is blijkbaar een app maar ik heb die nog nooit gebruikt omdat je exact hetzelfde kan doen op de website, so why bother.
 
Terug
Bovenaan