LFE kabel voor subwoofer

Carrion

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik zou een LFE kabel willen kopen om m’n sub aan te sluiten aan m’n AVR. Echter heb ik geen idee welk type kabel ik moet hebben :unsure:

Een gewone RCA kabel?
Een gewone tulp kabel?

Want je hebt dat type kabels blijkbaar ook in coax vorm, etc.

Ik heb gewoon een simpele kabel nodig, niet te zot van prijs want ik weet dat ze voor audio kabels snel hun gewicht in goud vragen.
 
Iedere koperen kabel is geschikt of dit nu arc, tulp of coax is maakt niet echt uit .
Als ge wat verder moet kunt ge hem eventueel iets dikker maken maar coax ( ja hoor de gewone tv kabel ) kan normaal wel wat afstand overbruggen zonder verlies te hebben .
Heb vroeger ook wel eens geëxperimenteerd met goedkope en dure kabels maar echt verschil horen….denk dat het eerder in het koppeke zat . ;)
Hetzelfde met stroomkabels ….ge kunt daar duizenden eurokoers aan spenderen maar den enigste die daar winst op maakt is de verkoper van zo een kabel . ;)
 
@Skoebiedoe @CerumenCrevice

Alvast bedankt voor de antwoorden. Misschien een domme vraag, maar ik heb hier onderstaande kabel nog liggen:



Dus ik zou daar bij wijze van spreken die kabels van elkaar kunnen trekken en bv de rode stekker aan de LFE aansluiting van mijn receiver en sub aansluiten?
 
Ge kunt ze ook aan elkaar laten hangen en gewoon 1 aansluiting gebruiken .
(Kunt ge ze misschien later nog gebruiken voor een stereo ergens . )
 
Terug
Bovenaan