Waar is het aangenaamst en leukst wonen in België

In tegenstelling met Antwerpen waar ze alle klinkers uit een zin eerst in een mixer gooien en het random resultaat dat eruit komt dan maar uitstoten :p
Geen moeite doen, iemand die zijn eigen dialect/uitspraak altijd het mooist vindt, doet dat gewoon al (los of het nu mooi is of niet) omdat hij de 'verkeerde' klanken niet goed of niet kan horen.

Zie maar de g/h van West-Vlamingen en de i/ie van iemand uit A'pen.
 
Geen moeite doen, iemand die zijn eigen dialect/uitspraak altijd het mooist vindt, doet dat gewoon al (los of het nu mooi is of niet) omdat hij de 'verkeerde' klanken niet goed of niet kan horen.

Zie maar de g/h van West-Vlamingen en de i/ie van iemand uit A'pen.
JPV wil je aub Antwerpen niet afkorten tot A'pen?
Dan lijkt het alsof er daar apen wonen en we weten allemaal dat zo een vergelijking de apen hun gevoelens kwetst.
 
JPV wil je aub Antwerpen niet afkorten tot A'pen?
Dan lijkt het alsof er daar apen wonen en we weten allemaal dat zo een vergelijking de apen hun gevoelens kwetst.
ik geef toe, A'pen zal teveel linken leggen naar de provincie A'pen. Ik maak er A'pen-aars van.
 
Omdat terug verhuizen naar de Kempen niet mogelijk is (vriendin wil niet ver van familie wonen) en ik hier toch opmerkelijk minder goed kan aarden dan vroeger.

Gewoon je "hoow joong" wat inkorten tot "how jong" en je bent weer helemaal ingeburgerd ;)
 
Terug
Bovenaan