Soulseek, Morpheus, Kazaa, Bearshare, Limewire, etc.Ook iemand Soulseek gebruikt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soulseek, Morpheus, Kazaa, Bearshare, Limewire, etc.Ook iemand Soulseek gebruikt?
Man ik voel mij oud als ik al die namen hoorSoulseek, Morpheus, Kazaa, Bearshare, Limewire, etc.
Da lijkt allemaal zolang geleden dat dat ergens uit het tijdperk van de dinosaurussen lijkt te komen.Soulseek, Morpheus, Kazaa, Bearshare, Limewire, etc.
En eMule heb ik ook nog gebruikt.Man ik voel mij oud als ik al die namen hoorDa lijkt allemaal zolang geleden dat dat ergens uit het tijdperk van de dinosaurussen lijkt te komen.
Hier ook, begonnen met Kazaa, dan naar Ares, dan Emule en uiteinlijk Limewire.Soulseek, Morpheus, Kazaa, Bearshare, Limewire, etc.
Hier napster, kazaa en kanaal lite, de meeste van al de rest wat hier opgenoemd word ken ik niet eensHier ook, begonnen met Kazaa, dan naar Ares, dan Emule en uiteinlijk Limewire.

Prachtige reportage. Spuuglelijke jassen trouwens die Millet.Jambers.
En om in dezelfde lijn door te gaan dan hierboven; de millet reportage
Mijn pa en ik begonnen met Familie, daarna Tien om Te Zien, om af te sluiten met Dallas.Hehe Jambers in 1986. Eerst Panorama en dan kijken naar Dallas.

Tour of duty als ik eens wat langer mocht opblijven.Mijn pa en ik begonnen met Familie, daarna Tien om Te Zien, om af te sluiten met Dallas.
Zalig gewoon![]()
Aaah man. Die cd’s waren ook wel goedTour of duty als ik eens wat langer mocht opblijven.
En nog altijd flashbacks krijgen als Paint in Black op de radio komt
Mijn pa en ik begonnen met Familie, daarna Tien om Te Zien, om af te sluiten met Dallas.
Zalig gewoon![]()
Vroeger keek ik na school (lager) altijd naar Wordt Vervolgd op de NL tv.
Eppo Wordt Vervolgd als ik mij niet vergis. Ligt nog ettelijke lopende meter van bij mijn ouders op zolderWas dat niet met die strips?